forbrenner Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg og en av personalet her fra avdelinga dro på en kjøretur,jeg liker det,komme meg litt bort.. Vi kjørte et stykke,og jeg måtte på do.Vi stoppet ved et slags sportell og kafe plass.Det sto at kafeen var åpen fra 11-20.Jeg gikk alene inn for å gå på do.Både dametoalettet og handicaptoalettet var låst.Så jeg gikk for å spørre etter nøkkel som jeg antok man måtte ha.Det satt en utenlandsk man ved et bord å røykte,jeg tittet om kring for å se hvor jeg kunne få nøkkelen.Mannen spurte på bebrokkent norsk om jeg trengte hjelp,jeg spurte etter nøkkelen til toalettet.Men han spurte bare om jeg kunne snakke på engelsk,så jeg gjorde det.Men han sa det var stengt,og jeg beklaget meg for å ha gått inn.Han spurte om jeg ville bruke et toalett han hadde?Jeg sa ja,for jeg måtte virkelig på toalettet.Han åpnet en dør,så jeg tenkte der er doet,men nei,der var det kjøkken,han ba meg komme og jeg fulgte etter,ny dør,(og jeg tenkte igjen,der er toalettet)men der var det en trapp,opp trappen gikk vi,så kom rom 215,217 osv.Så jeg tenkte han skal låne meg et ledig rom(der det er toalett).Han låste opp og viste meg toalettet,jeg gikk inn å satte meg.Men da jeg så meg rundt var det toalettsaker,barberhøvel og slikt om kring.Tydelig at noen brukte badet(sannsynelig hans rom).Jeg ble redd..Jeg vasket fingrene og gikk ut.Der var ham og ville gi meg et glass pepsi max,jeg takket nei,men han sa:yes,please take it.Igjen sa jeg no thank you.Han insisterte og enda en gang sa jeg nei.Så fortalte jeg at jeg hadde folk som ventet på meg utenfor,og jeg gikk mot døren og åpnet den,da tok han rundt meg og imens han prøvde å kysse meg ,spurte han:Can I kiss you?Jeg vred meg ut av armene og sa klart,DONT!Jeg sprang nesten derifra og ut.Hjertet mitt banket hardt..jeg ble helt slått ut.Satte meg i bilen og vi kjørte.Jeg klarte ikke si noe før lenge etter at vi var tilbake på avdelinga.Jeg var så uteav meg.. Tenk om han hadde noe i det glasset med brus,hva om jeg hadde drukket det?Hva om han hadde ikke latt meg gå,når jeg vred meg unna?? Hvordan kunne jeg tro at han ville kun hjelpe meg?Hvordan kunne jeg være SÅ dum?? Jeg er jo ellers så forsiktig..hvorfor ble jeg med ham?hvorfor gikk jeg bare ikke når toalett dørene var låst?? Jeg er og blir en idiot... Merk:jeg skrev ikke detaljen at han er utenlandsk for å dømme ham(er ikke rasist!!). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Han prøvde å...(langt) Jeg og en av personalet her fra avdelinga dro på en kjøretur,jeg liker det,komme meg litt bort.. Vi kjørte et stykke,og jeg måtte på do.Vi stoppet ved et slags sportell og kafe plass.Det sto at kafeen var åpen fra 11-20.Jeg gikk alene inn for å gå på do. Både dametoalettet og handicaptoalettet var låst.Så jeg gikk for å spørre etter nøkkel som jeg antok man måtte ha. Det satt en utenlandsk man ved et bord å røykte,jeg tittet om kring for å se hvor jeg kunne få nøkkelen.Mannen spurte på bebrokkent norsk om jeg trengte hjelp,jeg spurte etter nøkkelen til toalettet.Men han spurte bare om jeg kunne snakke på engelsk,så jeg gjorde det.Men han sa det var stengt,og jeg beklaget meg for å ha gått inn. Han spurte om jeg ville bruke et toalett han hadde?Jeg sa ja,for jeg måtte virkelig på toalettet.Han åpnet en dør,så jeg tenkte der er doet,men nei,der var det kjøkken,han ba meg komme og jeg fulgte etter,ny dør,(og jeg tenkte igjen,der er toalettet)men der var det en trapp,opp trappen gikk vi,så kom rom 215,217 osv.Så jeg tenkte han skal låne meg et ledig rom(der det er toalett).Han låste opp og viste meg toalettet,jeg gikk inn å satte meg. Men da jeg så meg rundt var det toalettsaker,barberhøvel og slikt om kring.Tydelig at noen brukte badet(sannsynelig hans rom).Jeg ble redd.. Jeg vasket fingrene og gikk ut.Der var ham og ville gi meg et glass pepsi max,jeg takket nei,men han sa:yes,please take it.Igjen sa jeg no thank you. Han insisterte og enda en gang sa jeg nei.Så fortalte jeg at jeg hadde folk som ventet på meg utenfor,og jeg gikk mot døren og åpnet den,da tok han rundt meg og imens han prøvde å kysse meg ,spurte han:Can I kiss you?Jeg vred meg ut av armene og sa klart,DONT! Jeg sprang nesten derifra og ut.Hjertet mitt banket hardt..jeg ble helt slått ut.Satte meg i bilen og vi kjørte tilbake til avdelinga .Jeg klarte ikke si noe før lenge etter at vi var kommet til avdelinga igjen.Jeg var så uteav meg.. Tenk om han hadde noe i det glasset med brus,hva om jeg hadde drukket det?Hva om han hadde ikke latt meg gå,når jeg vred meg unna?? Hvordan kunne jeg tro at han ville kun hjelpe meg?Hvordan kunne jeg være SÅ dum?? Jeg er jo ellers så forsiktig.. hvorfor ble jeg med ham?hvorfor gikk jeg bare ikke når toalett dørene var låst?? Jeg er og blir en idiot... Merk:jeg skrev ikke detaljen at han er utenlandsk for å dømme ham(er ikke rasist!!). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-286994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Han prøvde å...(langt) Jeg og en av personalet her fra avdelinga dro på en kjøretur,jeg liker det,komme meg litt bort.. Vi kjørte et stykke,og jeg måtte på do.Vi stoppet ved et slags sportell og kafe plass.Det sto at kafeen var åpen fra 11-20.Jeg gikk alene inn for å gå på do. Både dametoalettet og handicaptoalettet var låst.Så jeg gikk for å spørre etter nøkkel som jeg antok man måtte ha. Det satt en utenlandsk man ved et bord å røykte,jeg tittet om kring for å se hvor jeg kunne få nøkkelen.Mannen spurte på bebrokkent norsk om jeg trengte hjelp,jeg spurte etter nøkkelen til toalettet.Men han spurte bare om jeg kunne snakke på engelsk,så jeg gjorde det.Men han sa det var stengt,og jeg beklaget meg for å ha gått inn. Han spurte om jeg ville bruke et toalett han hadde?Jeg sa ja,for jeg måtte virkelig på toalettet.Han åpnet en dør,så jeg tenkte der er doet,men nei,der var det kjøkken,han ba meg komme og jeg fulgte etter,ny dør,(og jeg tenkte igjen,der er toalettet)men der var det en trapp,opp trappen gikk vi,så kom rom 215,217 osv.Så jeg tenkte han skal låne meg et ledig rom(der det er toalett).Han låste opp og viste meg toalettet,jeg gikk inn å satte meg. Men da jeg så meg rundt var det toalettsaker,barberhøvel og slikt om kring.Tydelig at noen brukte badet(sannsynelig hans rom).Jeg ble redd.. Jeg vasket fingrene og gikk ut.Der var ham og ville gi meg et glass pepsi max,jeg takket nei,men han sa:yes,please take it.Igjen sa jeg no thank you. Han insisterte og enda en gang sa jeg nei.Så fortalte jeg at jeg hadde folk som ventet på meg utenfor,og jeg gikk mot døren og åpnet den,da tok han rundt meg og imens han prøvde å kysse meg ,spurte han:Can I kiss you?Jeg vred meg ut av armene og sa klart,DONT! Jeg sprang nesten derifra og ut.Hjertet mitt banket hardt..jeg ble helt slått ut.Satte meg i bilen og vi kjørte tilbake til avdelinga .Jeg klarte ikke si noe før lenge etter at vi var kommet til avdelinga igjen.Jeg var så uteav meg.. Tenk om han hadde noe i det glasset med brus,hva om jeg hadde drukket det?Hva om han hadde ikke latt meg gå,når jeg vred meg unna?? Hvordan kunne jeg tro at han ville kun hjelpe meg?Hvordan kunne jeg være SÅ dum?? Jeg er jo ellers så forsiktig.. hvorfor ble jeg med ham?hvorfor gikk jeg bare ikke når toalett dørene var låst?? Jeg er og blir en idiot... Merk:jeg skrev ikke detaljen at han er utenlandsk for å dømme ham(er ikke rasist!!). Jeg vet at dette ikke var noe alvorlig so skjedde... men jeg ble skikkelig redd(og er). Er helt "shaky"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-287000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg vet at dette ikke var noe alvorlig so skjedde... men jeg ble skikkelig redd(og er). Er helt "shaky"... du har all grunn til å være shaky og redd. det han gjorde var galt og er ingen "pingle-sak" prat med noen hvis du klarer. få følelsene ut. tenker på deg. klem fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-287027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 du har all grunn til å være shaky og redd. det han gjorde var galt og er ingen "pingle-sak" prat med noen hvis du klarer. få følelsene ut. tenker på deg. klem fra agapetos Tusen takk. Ja,jeg har fått pratet om det med sekundærkontakten min her,litt i allefall.Men jeg tror jeg trenger å prate ordentlig ut om det med psyken min når han kommer av ferie... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-287575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lli Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Først vil jeg bare si det at du var tøff! du holdt hodet kaldt, og du kom deg bort. ser virkelig opp til deg hilsen pysa! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-386341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Først vil jeg bare si det at du var tøff! du holdt hodet kaldt, og du kom deg bort. ser virkelig opp til deg hilsen pysa! du er ikke noen pyse!du sa også ifra,men HAN gjorde noe feigt,utnyttet deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64382-han-pr%C3%B8vde-%C3%A5langt/#findComment-386348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.