Gjest Dame38 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 4 januar 2001 sluttet jeg brått å røyke. Kuttet ut over natta, og det var et helvete de første 2 ukene. Så gikk det utrolig bra, og jeg tenkte mindre og mindre på røyk. Smakte ikke en røyk da før på en fest i begynnelsen av september. At man aldri lærer altså !! Fra september og ut året var det bare en tilvenning med flere og flere røyk pr. dag , så var i full gang igjen..... Det er for jævlig. MEN jeg gir meg ikke..... Psyker meg opp til å knalle løs neste mandag (en spesiell dato for meg)..... sukk Det verste er jo at jeg gruer meg ! Så moralen er dere: Når man har klart å slutte så ikke tro at man kan ta en festrøyk eller en for kosens skyld.... det er dødfødt for oss som har røyket i mange år...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64386-pr%C3%B8ver-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.