Gå til innhold

Så var ferien over for denne gang.

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

I kveld må jeg sette vekkeklokka på 06.00 *grøsser*. Jeg har overhode ikke lyst til å begynne på jobb igjen. Har så mye jeg skulle ha gjort hjemme. Jeg har kommet så godt i gang med malinga av huset. Må få syltet jordbær og plukket villbringebær......og....og...

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64390-s%C3%A5-var-ferien-over-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Synes alltid det er vanvittig tungt å begynne på jobb etter ferien. Ja, ellers også, he he, men _særlig_ etter en ferie.

Har du noe ferie til gode da, Snoopysnupps? Selv har jeg pleid å ta to uker om sommeren, og to sånn ca i adventstida. Deilig å kunne ta det litt med ro og kose seg før jul.

Spent på når jeg begynner å jobbe selv, skal ringe sjefen i morgen, eller tirsdag, så får vi se da. Har heller ikke snev av lyst til å starte opp igjen, men må man så må man. Skal jo finansiere denne fritida, vettu.

Får ønske deg god vakt i morgen da!

*Sympatiklemz*

Snoopy_Syttifire

Synes alltid det er vanvittig tungt å begynne på jobb etter ferien. Ja, ellers også, he he, men _særlig_ etter en ferie.

Har du noe ferie til gode da, Snoopysnupps? Selv har jeg pleid å ta to uker om sommeren, og to sånn ca i adventstida. Deilig å kunne ta det litt med ro og kose seg før jul.

Spent på når jeg begynner å jobbe selv, skal ringe sjefen i morgen, eller tirsdag, så får vi se da. Har heller ikke snev av lyst til å starte opp igjen, men må man så må man. Skal jo finansiere denne fritida, vettu.

Får ønske deg god vakt i morgen da!

*Sympatiklemz*

Joda har da ei uke igjen, skal ta den i september sammen med gubben. Men fælt er det uansett.

Håper det går bra for deg å begynne i jobben igjen. Det er jo godt å jobbe da, syns faktisk det jeg og. Det er bare denne oppstarten etter ferien som er så grusom :o)))

*nattaklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...