Gå til innhold

Hvor er Oslo's største leketøysbutikk ?


Gjest Stefar

Anbefalte innlegg

Gjest Stefar

Jeg har nylig fått en russisk stesønn som tidligere knapt har hatt leker.

Tenkte derfor å la han gå "berserk" i en kjempeleketøysbutikk og kjøpe hva han vil (ihverfall nesten).

Så hvilken er den største ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det største er ikke alltid det beste! ; )

På alnabru ligger det en stor leketøysbutikk som heter Toyus.. Du kan umulig uunngå å sew den.. det står Toyrus over hele veggen på bygget. Ellers så er jo den butikken på Oslo City ganske stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem som er størst ,men den på Oslo City er jo temmelig stor ,og har veldig mye. Verdt et besøk vaffal. Gratulerer med stesønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ligger på Alnabru, ved Ultra, Maxbo etc... Den er gedigen, men personlig synes jeg prisene er deretter også =)

Men der har de i allefall noe for enhver smak, finner han ikke noe han vil ha der, tror jeg ikke det finnes flere alternativer =) Og det beste er at det er for barn i alle aldre, også voksne "barn" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...