Gå til innhold

Hjelp, hvilken bok er dette?


Gjest nordlandspi

Anbefalte innlegg

Gjest nordlandspi

Jeg leste en bok for flere år siden, som jeg gjerne vil finne igjen. Har spurt på biblioteket og bokbussen, ingen vet. Håper noen andre her har lest den! Ok, den er slik at den handler om et par. Gjennom hele boken tar en avgjørelser for dem, og utifra hva en velger, får en beskjed om hvilket sidetall en skal bla til, for neste avgjørelse. Håper noen kan hjelpe!

Tilegg, hvis noen vet hvor en kan handle bøker på nettet, gi gjerne beskjed. Det er dårlig med bokhandler her, og vi har bare et lokalt bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nordlandspi

Det må forresten være innenfor Norge, tør ikke bestille utenfra. Ikke vet jeg om den finnes på andre språk heller. Håper noen vet hva slags bok dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare på spørsmålet om hvilken bok det er, men jeg har bestilt mye bøker via nettet. Min erfaring med bokhandlerne er som følger:

www.mao.no - ganske kjapp, ok på pris. Har stort utvalg, og bestiller også bøker fra utlandet til deg. (Men det er ofte billigere å bestille direkte fra utlandet selv.) Du får tilsendt regning.

www.haugenbok.no - veldig kjapp og god pris. Har de boken på lager, så kommer den på et par dager. Du får tilsendt giro, og betaler ikke for portoen (sist jeg brukte dem.)

www.bokkilden.no - dyr og treg.

www.amazon.com - den beste å bruke dersom du skal ha bøker fra utlandet. Ganske god på pris, selv om det blir høy porto fra USA. Du slipper å betale toll på bøker. Det tar en stund å få bøkene, men det finnes også en amazon.uk, som kankje levere raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nordlandspi

Jeg kan ikke svare på spørsmålet om hvilken bok det er, men jeg har bestilt mye bøker via nettet. Min erfaring med bokhandlerne er som følger:

www.mao.no - ganske kjapp, ok på pris. Har stort utvalg, og bestiller også bøker fra utlandet til deg. (Men det er ofte billigere å bestille direkte fra utlandet selv.) Du får tilsendt regning.

www.haugenbok.no - veldig kjapp og god pris. Har de boken på lager, så kommer den på et par dager. Du får tilsendt giro, og betaler ikke for portoen (sist jeg brukte dem.)

www.bokkilden.no - dyr og treg.

www.amazon.com - den beste å bruke dersom du skal ha bøker fra utlandet. Ganske god på pris, selv om det blir høy porto fra USA. Du slipper å betale toll på bøker. Det tar en stund å få bøkene, men det finnes også en amazon.uk, som kankje levere raskere.

Takk skal du ha, jeg tror jeg prøver Haugenbok jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare på spørsmålet om hvilken bok det er, men jeg har bestilt mye bøker via nettet. Min erfaring med bokhandlerne er som følger:

www.mao.no - ganske kjapp, ok på pris. Har stort utvalg, og bestiller også bøker fra utlandet til deg. (Men det er ofte billigere å bestille direkte fra utlandet selv.) Du får tilsendt regning.

www.haugenbok.no - veldig kjapp og god pris. Har de boken på lager, så kommer den på et par dager. Du får tilsendt giro, og betaler ikke for portoen (sist jeg brukte dem.)

www.bokkilden.no - dyr og treg.

www.amazon.com - den beste å bruke dersom du skal ha bøker fra utlandet. Ganske god på pris, selv om det blir høy porto fra USA. Du slipper å betale toll på bøker. Det tar en stund å få bøkene, men det finnes også en amazon.uk, som kankje levere raskere.

Man trenger ikke å bestille fra amazon.com - bestill fra amazon.co.uk! Da blir portoen bare fra England, og de har nøyaktig samme utvalg (mangler de en bok i England som de har i USA bestiller de den til deg derfra men frakten du betaler blir likevel bare fra England)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å bestille fra amazon.com - bestill fra amazon.co.uk! Da blir portoen bare fra England, og de har nøyaktig samme utvalg (mangler de en bok i England som de har i USA bestiller de den til deg derfra men frakten du betaler blir likevel bare fra England)

Det hørtes lurt ut - har aldri tenkt på den muligheten. Da går det kjappere og vil jeg tro. Jaja, man lærer så lenge man lever....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en ungdomsbok? Gunnel Linde lagde noe sånt - tror den også hadde to ulike fortsettelsesbøker, avhengig av hva man valgte. Den het Eva-sjams verden eller noe sånt. Hovedpersonene var Eva, Lua og Luas rival (som jeg ikke husker navnet på, jeg har ikke lest serien selv.)

Hvis du søker på forfatteren, finner du kanskje en komplett liste over de hun har utgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå jeg HATER DEN SIDEN - meldte meg på men kommer ikke inn mer - så da ligger jeg bare der i lista da - - DØD.

Hvorfor kommer du ikke inn? Glemt passordet? Du har fått det på mail.

Dersom du vil kan jeg slette medlemsskapet ditt (tror jeg), og så kan du melde deg inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kommer du ikke inn? Glemt passordet? Du har fått det på mail.

Dersom du vil kan jeg slette medlemsskapet ditt (tror jeg), og så kan du melde deg inn på nytt.

Ja, har prøvd å få det på mail også - men det virker ikke for det. Er det fornavnet mitt jeg skal bruke som påloggingsnavn - eller er det kanskje mailadressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd å få det på mail også - men det virker ikke for det. Er det fornavnet mitt jeg skal bruke som påloggingsnavn - eller er det kanskje mailadressen?

Du er registrert med fornavnet ditt som brukernavn - med stor forbokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er registrert med fornavnet ditt som brukernavn - med stor forbokstav.

Fant ut nå at passordet var i store bokstaver, og da kom jeg inn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...