Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med deg i dag da? Sovna Eirik til slutt? Det er ikke noe særlig morsomt når ungene snur døgnet på den måten. Tro meg det vet jeg alt om*s*

Ser du innlegget under her om Nordlandstreffet? Du er selvsagt en av de som vil rekke opp hånden ja? :o) Tenkte jeg skulle skrive under med ditt nick også, men fant ut at det var lurest å spørre deg først*s* hehe.

Du er du med i WGI? Hmm det viste ikke jeg, jeg er i tenkeboksen der nemlig. En del som har forsøkt å verve meg.

Eldstemann kom hjem i går kveld, med en bag full av skittenklær. Og vet du hva? Enda han hadde med seg 6 par nye sokker så har han ikke brukt noen av dem. Han hadde på seg de samme som da han forlot hjemmet torsdag. Disse barna, disse barna.

Dagen i dag blir vel til klesvasking og husrydding regner jeg med.

Vi tastes etterhvert vennen:o)

Stor klem

Fortsetter under...

Lillelurven

WGI?????? nei,er ikke med på noe slikt, jeg er for lat til å verve, og vil heller bruke pengene på meg selv.

Joda, han sovna til slutt:-)

...til slutt....*s*

Skal sjekke nordlandstreffetråden, jeg skal vaske hus, og prøve en siste gang å få kjellerstuen levelig:-)

Klæm

WGI?????? nei,er ikke med på noe slikt, jeg er for lat til å verve, og vil heller bruke pengene på meg selv.

Joda, han sovna til slutt:-)

...til slutt....*s*

Skal sjekke nordlandstreffetråden, jeg skal vaske hus, og prøve en siste gang å få kjellerstuen levelig:-)

Klæm

Det var det jeg skjønte, siden jeg ikke hadde hørt om det *s* Var bare noen som sa at du var medlem, hehe.

Jeg må også ta kjellerstua for ente gang denne uken. Fatter ikke hvordan de klarer å rote så mye.

Hvilken helg var det som passet best for deg sa du?

Klem

Det var Lurveliten som var med. Husket litt feil i de sene nattetimene igår.*S*

hehe ekstremt fort gjort det vet du*s* Siden jeg kjente Lillelurven måtte jeg jo selvsagt høre hvor mye hun hadde tjent på de greiene. Kun derfor jeg sladdra. Ellers er jeg tyst som i graven*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...