Gå til innhold

bilstereo med mp3-spiller?


Gjest jente uten peil

Anbefalte innlegg

Gjest jente uten peil

Vi har i dag en forholdsvis ny Sony-bilstereo som tar minidisk i steden for CD. Er det noen som vet om det finnes cd-veksler som passer til OG som kan spille cd'er med mp3-filer på? Skjønner ikke noe av dette jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes! Og det hadde jeg ikke visst om det ikke var for at samboeren min (som er glødende opptatt av bil og slike spillere til biler) sa det nettopp i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente uten peil

Ja, det finnes! Og det hadde jeg ikke visst om det ikke var for at samboeren min (som er glødende opptatt av bil og slike spillere til biler) sa det nettopp i går.

Vil du være så snill og spørre han hvor han fikk tak i den og hvor mye den kostet?

*ber pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være så snill og spørre han hvor han fikk tak i den og hvor mye den kostet?

*ber pent*

Æh...det kan jeg godt. Men da må du vente litt, for han er på jobben nå :-)

Skal legge inn svar her under samme tråd når jeg får spurt han.

Og...øh...han liker ikke å fortelle meg hvor mye ting til bilen koster, for da får jo jeg vite hvor mye penger han egentlig øser ut på den *he-he* Men jeg får håpe han gir et sant svar nå da, siden det er til noen andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste jeg så var en Kenwood av ett eller annet slag. Mener den lå i 4000 kroners klassen. Søk på bilstereo i kvasir, så finner du nok en hel masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente uten peil

Vi har mp3 spiller i bilen vår en av merket Kenwood, kosta 3900,-. Den kan vi også spille vanlige CD'er på.

Ja, men er dette en CD-veksler? Sånn som man putter i bagasjerommet eller whatever? For vi har liksom tenkt å beholde minidisk-spilleren vi har. Ellers, tusen takk for svar! *blid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er dette en CD-veksler? Sånn som man putter i bagasjerommet eller whatever? For vi har liksom tenkt å beholde minidisk-spilleren vi har. Ellers, tusen takk for svar! *blid*

Jepp. Vi kommer til å kjøpe cd-veksler etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...