Gå til innhold

jommen sa jeg ferie


gyrken

Anbefalte innlegg

Mistermannen er ei kjærring! "Rydd ditt, vask datt.. blablabla.. " Er ikke fred å få et øyeblikk når han har ferie!

"Her kan man rydde i dagevis uten å komme i nærheten av ryddig", peser han.. og spør om jeg har sendt inn de søknadene om rentefritak i lånekassen som jeg skulle... og som jeg selvsagt ikke har sendt...

Og nå har de fått en femte ferieuke på toppen. Fem uker med rydding og gnåling døgnet rundt.

Et lyspunkt er det at han er glad i øl, mannen. Så i dag har jeg smugringt kameratene han og fått en frivillig til å ta ham med ut på pils. Så blir det litt fred å få for meg og. Høyst sannsynlig blir det en rolig dag i morgen også, for mistermannen er ikke av typen som spytter i glasset og går hjem klokka 22.

Jeg kommer sterkere tilbake i kveld.. må bare vaske dassen først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Flira*

Du, bære vennt tel dokker blir pensjonista.....

Takk skal du ha, nå ble jeg i mye bedre humør.. *mumle*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*Nikker gjenkjennende*

Om det er noen trøst; du er ikke aleine. Mas her også, når skal du lage middag? Er det ikke på tide å tømme det askebegeret? (på altanen) Hvem har satt inn igjen ei tom melkekartong?..bla..bla..bla..Høvdingen _snakker_ til og med til meg midt i Tour de France sendingene. Fy faen at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg hørtes helt topp ut, selvsagt skal du rydde og vaske dasser, mens mannen kan gå ut og ta en øl. Helt riktig arbeidsfordeling. Sørg for å bruk endel grønnsåpe så det lukter godt når han kommer full hjem til ett skinnende rent hus;-))

Dette burde du selvsagt utføre uten å mukke en gang:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedamma, ja....

Det er trossalt min definisjon på drømmedame! En som i smug ringer kompisene mine og sender meg ut for å drikke meg full!

Heldig han mistermannen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du gift med "Hildegunn" du også?

Min blir "helt Hildegunn" når han setter i gang.

Men nå er han husfar da, så jeg har fått ham til å tro at det derfor er hans jobb alt samma. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som på død og liv må ha det ryddig, får også stå for ryddinga, - er mitt motto, -men jeg lager gjerne all maten og vasker klærne :-) - og underholder med sang til! *s*

Du må si fra vettø!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen som vasker noenting. Gjester kommer og går, og vi har snart nok drit her til å plante blomster innendørs.

Men jeg er litt hissg, altså, og skjønner mannen din godt. Bare at jeg gidder ikke gjøre noe selv. Lat som faen, men liker orden. Skummel blanding....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som på død og liv må ha det ryddig, får også stå for ryddinga, - er mitt motto, -men jeg lager gjerne all maten og vasker klærne :-) - og underholder med sang til! *s*

Du må si fra vettø!:-)

Vil du gifte deg med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for sent! :-) ,,,,er ikke du dame da forresten? *kremt, om jeg driter meg ut*

Jo, jeg er ganske damete, og har gullring selv. Men jeg er åpen for bifilt bigami, dersom du er villig til å vaske vinduene mine.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er ganske damete, og har gullring selv. Men jeg er åpen for bifilt bigami, dersom du er villig til å vaske vinduene mine.

*s*

Nei - som sagt jeg vasker eller rydder ikke - bare lager mat og vasker klær :-)

og kan ikke bo sammen med andre som menstruerer! :)

jo, forresten - når jeg blir 90 eller 100 - OM vi er enker - skal jeg bo sammen med Raglan - vi skal passe på hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - som sagt jeg vasker eller rydder ikke - bare lager mat og vasker klær :-)

og kan ikke bo sammen med andre som menstruerer! :)

jo, forresten - når jeg blir 90 eller 100 - OM vi er enker - skal jeg bo sammen med Raglan - vi skal passe på hverandre :-)

Hiver du ut jentungene etterhvert som de kommer i puberteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eller sørger for at de blir gravide! :-)

Gravide? Det var da en ekstremt dårlig taktikk. Den eneste gangen jeg har brølt til gode venner midt i byen for deretter å trampe hjem og tute i timevis var da graviditetshormonene holdt helvete med meg.

Da skjønte jeg hva PMS kan gjøre med enkelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen som vasker noenting. Gjester kommer og går, og vi har snart nok drit her til å plante blomster innendørs.

Men jeg er litt hissg, altså, og skjønner mannen din godt. Bare at jeg gidder ikke gjøre noe selv. Lat som faen, men liker orden. Skummel blanding....

Du tror ikke vi kan ha samme far eller noe....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide? Det var da en ekstremt dårlig taktikk. Den eneste gangen jeg har brølt til gode venner midt i byen for deretter å trampe hjem og tute i timevis var da graviditetshormonene holdt helvete med meg.

Da skjønte jeg hva PMS kan gjøre med enkelte...

Ja, men de flytter da for seg selv etterhvert når de bli fler! :-)

Ellers helt enig- jeg bjeffet så fælt da jeg gikk med min første at kollegene bare lengtet til det var over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke vi kan ha samme far eller noe....?

Hmmm, faren min påstår at han aldri har vært sammen med andre enn min mor.

Men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, faren min påstår at han aldri har vært sammen med andre enn min mor.

Men man vet aldri.

Kanskje vi har samme mor da. Hvordan ser hun ut....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...