Gå til innhold

Bifil?


Gjest er jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg?

Hei

Jeg er en jente på 27 år som begynner å tvile / lure på min egen legning. Jeg har verdens herligste gutt i livet mitt - og jeg elsker sex med han..men jeg drømmer å være med en jente.

Når han slikker meg må jeg ærlig innrømme at jeg drømmer at det er en jente som gjør det og jeg skulle ønske jeg kunne gi noen den gleden.

Jeg har aldri vært forelska i en jente og ser ikke på venninner på "den" måten....men det var dette med elskoven da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut fra det lille du skriver så tror jeg ikke du er bifil. Det snakkes veldig mye om i dag å være bifil eller ikke, og tror nesten det er litt på "moten" å være det , eller prøve det.

Jeg tror at veldig mange med et åpent syn på sex har en eller annen gang tenk på sex med samme kjønn, eller fantasert om det. Meg selv inkludert.

Dette har ikke noe med å være bifil eller ikke, men kun nysjerrighet over det uprøvde.

Hvis nysjerrigheten tar overhånd så går det jo faktisk ann å prøve det, eller man kan la det ligge i bakhodet som en spennende tanke, man ikke går lenger med.

Fantasier har vi alle men det er jo ikke dermed sagt at alle fantasier trenger å settes ut i live........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bisexuel : )

Hei! Du er nok ikke bifil.. bifil er når du kan ha både gutter og jenter som kjærester.. Du forelsker deg i begge kjønn. Du sier jo at du ikke har vært forelska i en jente, men vil ha sex med en jente. Det kalles bisexuel..

jeg skjønner godt hvordan du har det jeg! Hadde det sånn selv. Har en kjempesøt type som jeg er kjempeglad i, men jeg ville prøve jentesex. jeg lagde meg side på Gay date (Spray) og fant en kjempeålreit jente som var like uerfaren som meg! Vi møttes et par ganger og ble kjent, og ble gode venninner. Så kom det opp en dag hvorfor vi egentlig hadde møttes, og det var jo for å utforske litt andre sider ved oss selv.. Så skjedde det da - etter en tur på byn.

Og jeg skal love deg det var opphissende ja! Jenter kysser mye bedre ennn gutter, mye mykere og deiligere.. Vi gikk jo lengere enn å kysse da, men gidder ikke komme med detaljer her!

Men ville bare si til deg at du burde følge dine lyster, få deg en side på gay-date og skriv hva du søker der.. Jeg hadde uten tvil gjort det igjen. PS: ttypen min lå i samme seng og sov da, men våkna så klart, han synes det var opphissende å se på.. han fikk til å med bli med litt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som deg. Anser meg som hetero men har lyst til å utforske en annen kvinne. Det går mest på nysgjerrighet og å leve ut en fantasi. Hva jeg vil synes om det i RL vil tiden vise. Jeg har aldri vært forelsket i en kvinne og ser på dem som kun venninner. Nå er jeg på utkikk etter en "meget god" venninne *S*

Kos deg med fantasien du. Om du vil sette den ut i live, er noe du helt og holdent velger selv. Jeg fantaserer om så mye som jeg også vet at jeg ikke ønsker å oppleve i RL, men jeg koser meg med fantasiene allikevel.

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg har aldri forsøkt dette - men jeg tenker mer og mer på det. Det er nesten plagsomt. Jeg er gift og har 2 barn og regner meg absolutt som heterofil - men jeg tenner voldsomt på tanken på å kose med ei jente. Jeg tenner desverre (!) ikke på mannen min lenger - og det jeg gjør når jeg "må" ha sex med han er å fantaserer om kvinner... Jeg har aldri vært - og tror ikke jeg kommer til å bli - forelsket i en av samme kjønn. Det er bare det seksuelle som for meg er så fantastisk spennende..... Men - jeg vet ikke om jeg "vil" hvis jeg kommer opp en slik situasjon - enkelte ting er jo kanskje best som fantasier..???

Jeg vil også veldig gjerne høre fra andre i samme situasjon :-)

Jeg er 33 år gammel.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er jeg?

Hei ! Jeg har aldri forsøkt dette - men jeg tenker mer og mer på det. Det er nesten plagsomt. Jeg er gift og har 2 barn og regner meg absolutt som heterofil - men jeg tenner voldsomt på tanken på å kose med ei jente. Jeg tenner desverre (!) ikke på mannen min lenger - og det jeg gjør når jeg "må" ha sex med han er å fantaserer om kvinner... Jeg har aldri vært - og tror ikke jeg kommer til å bli - forelsket i en av samme kjønn. Det er bare det seksuelle som for meg er så fantastisk spennende..... Men - jeg vet ikke om jeg "vil" hvis jeg kommer opp en slik situasjon - enkelte ting er jo kanskje best som fantasier..???

Jeg vil også veldig gjerne høre fra andre i samme situasjon :-)

Jeg er 33 år gammel.

:-))

Hei

Du kan kanskje maile meg?

[email protected]

Litt greit å kunne snakke med noen i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Har det på samme måte som deg. Anser meg som hetero men har lyst til å utforske en annen kvinne. Det går mest på nysgjerrighet og å leve ut en fantasi. Hva jeg vil synes om det i RL vil tiden vise. Jeg har aldri vært forelsket i en kvinne og ser på dem som kun venninner. Nå er jeg på utkikk etter en "meget god" venninne *S*

Kos deg med fantasien du. Om du vil sette den ut i live, er noe du helt og holdent velger selv. Jeg fantaserer om så mye som jeg også vet at jeg ikke ønsker å oppleve i RL, men jeg koser meg med fantasiene allikevel.

Koz

Det har vært hevdet at kvinner har et ganske stort bifilt eller lesbisk talent, bare de våger å slippe det til.

Jeg tror ikke bare det er spørsmål om nysgjerrighet når en kvinne gjerne vil prøve ut et lesbisk forhold. Jeg vil anta at hun har fantasert en god del om å ha en slik relasjon, og at det har vært seksuelt pirrende og stimulerende. Det er i seg selv en viss indikasjon på noe med "det lesbiske talentet".

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hei ! Jeg har aldri forsøkt dette - men jeg tenker mer og mer på det. Det er nesten plagsomt. Jeg er gift og har 2 barn og regner meg absolutt som heterofil - men jeg tenner voldsomt på tanken på å kose med ei jente. Jeg tenner desverre (!) ikke på mannen min lenger - og det jeg gjør når jeg "må" ha sex med han er å fantaserer om kvinner... Jeg har aldri vært - og tror ikke jeg kommer til å bli - forelsket i en av samme kjønn. Det er bare det seksuelle som for meg er så fantastisk spennende..... Men - jeg vet ikke om jeg "vil" hvis jeg kommer opp en slik situasjon - enkelte ting er jo kanskje best som fantasier..???

Jeg vil også veldig gjerne høre fra andre i samme situasjon :-)

Jeg er 33 år gammel.

:-))

Det er vanskelig å si, men ikke se bort fra at du har lesbiske behov i deg som du tidligere ikke har vært i stand til å erkjenne.

Du får teste deg ut, for på den måten å finne frem til hvor i landskapet du befinner deg. Det kan ikke skje verre ting enn at en avklaring kan komme i stand.

Nå er du kanskje redd for å få konstatert at du er lesbisk, eller i hvert fall bifil .Den angsten holder deg tibake fra å prøve ut en slik relasjon til en kvinne.Jeg tror ikke du kommer utenom det for å få fred i sjelen. Lykke til.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...