Gå til innhold

Bekjymret


Gjest phtm

Anbefalte innlegg

Har et lite spm. Kom til skade å røyke litt hasj i helgen, vet det ikke var lurt. Skal pga virusinfeksjon til legen å ta blodprøve i morgen. Vil det vises på prøvene at jeg har røyket og vil de kunne kontakte politiet. kan jeg straffes ? Vet det var en ulur ting å gjøre men trenge desperat svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Slapp av.Det er vel ikke dop de skal se etter?

Man kan finne ut mye av en blodprve,men da er det noe spes. de leter etter. Gå avgårde du. Og la det heller være en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av.Det er vel ikke dop de skal se etter?

Man kan finne ut mye av en blodprve,men da er det noe spes. de leter etter. Gå avgårde du. Og la det heller være en lærepenge.

Så med andre ord jeg slipper billig unna denne gangen og trenger ikke bekymre meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Man tar ikke prøver av alle slag det øyeblikk man får inn en urinprøve. Det er spesielle ting man tester for og hasjbruken din vil neppe oppdages. Gjør den det allikevel, tviler jeg på at legen vil gå videre med dette. Han/hun vil vel ikke en gang nevne det for deg.

Når det er sagt, synes jeg ikke du skal overdramatisere at du røyket hasj en gang. Bare ta alt helt med ro, det er ikke skadelig denne ene gangen og vil ikke ha noen følger for deg. Så kort sagt, slapp helt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De driver jo ikke og analyserer blodprøver for alle mulige uvesentlige ting hver gang det tas en blodprøve, da! Det hadde blitt en rimelig lang liste og altfor dyrt for helsevesenet om de skulle drive på sånn!

Jeg tror du kan ta det med ro. Blodprøven din sjekkes vel kun for det det var meningen å sjekke den for. (En infeksjon eller noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar ikke prøver av alle slag det øyeblikk man får inn en urinprøve. Det er spesielle ting man tester for og hasjbruken din vil neppe oppdages. Gjør den det allikevel, tviler jeg på at legen vil gå videre med dette. Han/hun vil vel ikke en gang nevne det for deg.

Når det er sagt, synes jeg ikke du skal overdramatisere at du røyket hasj en gang. Bare ta alt helt med ro, det er ikke skadelig denne ene gangen og vil ikke ha noen følger for deg. Så kort sagt, slapp helt av :)

Eh, for å klarere litt så overdramatiserer jeg ikke bruken. Røyker når jeg føler for det, men har liksom aldri vært i den situasjonen at jeg skal ta blodprøve noen få dager etterpå, men takk for svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De driver jo ikke og analyserer blodprøver for alle mulige uvesentlige ting hver gang det tas en blodprøve, da! Det hadde blitt en rimelig lang liste og altfor dyrt for helsevesenet om de skulle drive på sånn!

Jeg tror du kan ta det med ro. Blodprøven din sjekkes vel kun for det det var meningen å sjekke den for. (En infeksjon eller noe?)

Et eller annet om en virusinfeksjon de bare skal teste om har gått over/bedret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Eh, for å klarere litt så overdramatiserer jeg ikke bruken. Røyker når jeg føler for det, men har liksom aldri vært i den situasjonen at jeg skal ta blodprøve noen få dager etterpå, men takk for svaret:)

Du hørtes bare så panikkslagen ut :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...