Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette innlegget for å prøve å hjelpe min mor. Hun har vært syk siden begynnelsen av mars, og ingen ser ut til å ta henne alvorlig.

Kanskje noen der ute kan hjelpe?

Først vil jeg vise en oversikt over hva hun har hatt av sykdommer.

Hun fikk påvist arteris temporalis og polymyalgi revmatica i september 98. Medisin : PREDNISON, fra 30 til 2,5 mg.

Hun har også dårlig lukkemuskel i magen (reflux). Medisin : LANZO 15 mg.

Den 28.08 02 ble hun operert for livmorprolaps. Operasjonen gikk bra, men etter hjemkomst har hun vært flere ganger på sykehus med høy puls og hjertebank, samt brystsmerter og skjelvinger.

Fått medisin : SELO-ZOK 50 mg.

Etter dette er hun svært dårlig, slapp, kvalm, dårlig matlyst, sover dårlig om natten, vondt i magen osv.

Hun har tett mange prøver på sykehuset, men de finner ingenting.

Fastlegen har også gitt henne CIPRAMIL som hun brukt siden begynnelsen av juni, men hun blir stadig dårligere.

Håper noen kan hjelpe, for det er fælt å se henne bare sitte der , hun som var så aktiv før operasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64484-psykisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...