Gå til innhold

rbk 0 - VIKING 2


Eplekjekkas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helvete. Helt greit at Rosenborg ryker, men da var jeg plutselig i underskudd igjen.

Den kampen der skulle være bankers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Helvete. Helt greit at Rosenborg ryker, men da var jeg plutselig i underskudd igjen.

Den kampen der skulle være bankers!

Here we go again...

Slengt innom Unibet nå igjen?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again...

Slengt innom Unibet nå igjen?

;-)

Ja.. Men jeg har vunnet litt også, så jeg ligger bare ca 70 kroner i underskudd nå. Alt takket være Rosenborg. Hadde da i det minste gjort regning med å liggi ca 150 kroner i overskudd etter i kveld. Men nei da.

Menmen... RBK blir ikke seriemestere i år. Den ting er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ja.. Men jeg har vunnet litt også, så jeg ligger bare ca 70 kroner i underskudd nå. Alt takket være Rosenborg. Hadde da i det minste gjort regning med å liggi ca 150 kroner i overskudd etter i kveld. Men nei da.

Menmen... RBK blir ikke seriemestere i år. Den ting er sikkert!

Hvorfor trodde du egentlig at den kampen var bankers? Ikke at jeg følger så mye med i tippeligaen i disse TdF-tider, men ligger ikke de to laga nokså likt på tabellen?

Lenge til helga, SDD, du har fortsatt mulighet til å redde deg inn, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trodde du egentlig at den kampen var bankers? Ikke at jeg følger så mye med i tippeligaen i disse TdF-tider, men ligger ikke de to laga nokså likt på tabellen?

Lenge til helga, SDD, du har fortsatt mulighet til å redde deg inn, he he.

Jo, de ligger ganske likt på tabellen, men det er uinteressant her. Vi snakker om RBK som de fleste fortsatt tror (i hvertfall før dagens kamp..) vil bli seriemestre.

Men det forutsetter selvsagt at de ikke taper flere kamper, og i hvertfall ikke kamper på hjemmebane.

Det er ikke tradisjon for RBK å tape viktige kamper, og dette var utvilsomt en utrolig viktig kamp for dem, og et kraftig slag i tryne på Eggen som nå ser ut til å måtte gå av uten å dra i land et nytt seriemesterskap.

Skal jobbe til helgen, jeg, men vi får se om jeg kan oddse litt fra jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jo, de ligger ganske likt på tabellen, men det er uinteressant her. Vi snakker om RBK som de fleste fortsatt tror (i hvertfall før dagens kamp..) vil bli seriemestre.

Men det forutsetter selvsagt at de ikke taper flere kamper, og i hvertfall ikke kamper på hjemmebane.

Det er ikke tradisjon for RBK å tape viktige kamper, og dette var utvilsomt en utrolig viktig kamp for dem, og et kraftig slag i tryne på Eggen som nå ser ut til å måtte gå av uten å dra i land et nytt seriemesterskap.

Skal jobbe til helgen, jeg, men vi får se om jeg kan oddse litt fra jobben :)

Ok, da fikk jeg oppklart den. :-)

Sykkelgutta har hviledag i dag, og jeg har merka en aldri så liten antydning til abstinenser. Ikke umulig at jeg stuuuper ned i det ytterste mørket når TdF er over. Et helt ÅR til neste gang! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da fikk jeg oppklart den. :-)

Sykkelgutta har hviledag i dag, og jeg har merka en aldri så liten antydning til abstinenser. Ikke umulig at jeg stuuuper ned i det ytterste mørket når TdF er over. Et helt ÅR til neste gang! :-/

Et år er ingenting. Tenk på oss fotballgutta som må vente 4 år før neste VM.

Jaja, heldigvis er EM om bare to år, og siden det ikke foregår så langt unna her er det jo langt derifra umulig at man kan få se en kamp eller tre... LIVE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Et år er ingenting. Tenk på oss fotballgutta som må vente 4 år før neste VM.

Jaja, heldigvis er EM om bare to år, og siden det ikke foregår så langt unna her er det jo langt derifra umulig at man kan få se en kamp eller tre... LIVE! :)

Da gjelder det om å sikre seg de rette kanalene i god tid. Ble jo noe panisk en periode i juni. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjelder det om å sikre seg de rette kanalene i god tid. Ble jo noe panisk en periode i juni. ;-)

Ja, jeg fikk litt noia selv når VM nærmet seg, men det ordnet seg heldigvis.

Under EM har vi jo kanskje Norge med i turneringen også (yeah right...) og i såfall er det vel fare for at kanaler som NRK og TV2 kanskje gidder å betale litt penger for moroa.

Men man kan vel bare drømme... Både om norsk EM plass og om fotball på NRK og TV2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest melkerull

Ja, jeg fikk litt noia selv når VM nærmet seg, men det ordnet seg heldigvis.

Under EM har vi jo kanskje Norge med i turneringen også (yeah right...) og i såfall er det vel fare for at kanaler som NRK og TV2 kanskje gidder å betale litt penger for moroa.

Men man kan vel bare drømme... Både om norsk EM plass og om fotball på NRK og TV2 :)

Hmm.. hadde liksom aldri tenkt meg kombinasjonen deg og fotball.. Ikke noe vondt ment, men har ikke sett deg kommentere fotballinnlegg før, så jeg hadde ikke trodd du var en fotballperson.. Men er bra det da.

Hmm.. vet ikke helt hvorfor jeg sitter her og kommenterer deg, men synes det var på sin plass.. Liker å lese innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. hadde liksom aldri tenkt meg kombinasjonen deg og fotball.. Ikke noe vondt ment, men har ikke sett deg kommentere fotballinnlegg før, så jeg hadde ikke trodd du var en fotballperson.. Men er bra det da.

Hmm.. vet ikke helt hvorfor jeg sitter her og kommenterer deg, men synes det var på sin plass.. Liker å lese innleggene dine.

Jeg er noe fotballfrelst, må innrømme det.

Har dog ikke noe norsk lag jeg sympatiserer veldig med. Prøvde meg som Stabæk-supporter en stund, mest fordi Stabæk er i nærheten her, men makan til lag og makan til supportertullinger skal man lete lenge etter.

Så VIF er vel det jeg kommer nærmest og jeg får bare vente til den dagen Asker kommer litt høyere oppover i divisjonene!

Hockey derimot! Der har vi Frisk, og nå er det bare ca 2 mnd til sesongstart!

*Gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...