Gå til innhold

Treningssentere


Gjest Treneren

Anbefalte innlegg

Gjest Treneren

Hei.

Jeg har aldri vært på et treningssenter som SATS etc. Det jeg lurer på er åssen det fungerer? Går man bare rett inn og gjør hva man vil? Ikke første gangen da selvfølgelig. Kan man komme og gå som man vil? Må man si ifra at man har kommet for og trene? Kan man trene på alle apparater? Osvosv.. kan noen fortelle meg hvordan det funker? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Du får gratis prøvetimer i de fleste treningsstudio. Du kan be om at en instruktør hjelper deg å sette opp et opplegg, viser deg hvordan man bruker apparatene riktig osv. Du kjøper medlemskap for en viss periode og i den perioden så går du ut og inn som du vil i studioets åpningstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det er bare å ta seg til rette! Selvfølgelig er det lurt med en guidet tur og et treningsopplegg for å få mest mulig ut av det hele.Mange av apparatene er vanskelige å stille inn uten veiledning.

Bare husk å tørke av kondisjonsapparatene etter bruk.Mange gjør ikke det og det er ganske ekkelt for nestemann som skal holde i gammel svette!Det er utrolig morsomt å trene,bare sørg for å få fin rutine på det slik at det ikke blir et ork! Feks. rett etter jobb hvis du har mulighet til det,da slipper du å dra hjem og bli så slapp at du skulker unna. Funker bra for meg og jeg har trent jevnlig siden oktober.Hadde for øvrig ikke trodd det om meg selv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer og går innenfor gitte åpningstider, men nei, man får ikke lov til å gjøre det man vil der.

F.eks. er åpenlys vaginal sex lite populær. Jeg er usikker på reglene for oral-sex.

Forspiel er heller ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treneren

Man kommer og går innenfor gitte åpningstider, men nei, man får ikke lov til å gjøre det man vil der.

F.eks. er åpenlys vaginal sex lite populær. Jeg er usikker på reglene for oral-sex.

Forspiel er heller ikke tillatt.

Er ikke så veldig interessert i de 'morsomhetene' dine når jeg spør et seriøst spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig interessert i de 'morsomhetene' dine når jeg spør et seriøst spørsmål.

Må bare beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest melkerull

Bare et lite tillegg til de andre svarene..:

Når du kommer, der jeg går iallefall, legger du medlemskortet i en liten boks ved disken. Trenger ikke si fra at "hei nå skal jeg trene". Eller om du har klippekort må du selvsagt bort der uansett..

Når du først er der gjør du hva du vil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...