Gå til innhold

sex og fotball


Gjest wonder why

Anbefalte innlegg

Gjest wonder why

Vil bare konstatere en gang for alle at det eneste folk gidder å svare på er overskrifter som inneholder sex eller fotball!

Skriver stadig om ting jeg lurer på og ønsker svar på, men får ingen respons.Når jeg ser "trådene" på dette andre er det mange som engasjerer seg. Er virkelig folk så enspora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste innlegg her får da svar, men personlig svarer jeg ikke på dumme ting, så du har sikkert skrevet særdeles lite gjennomtenkte innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg svarer på det jeg kan svare på. Fotball er ikke inkludert blant de temaene. Sex snakker jeg ikke mye om med fremmede.

Jeg ser sjeldent et innlegg gå ubesvart. Om det gjør det er det ofte veldig spesifikke spørsmål som mest sannsynlig ingen vet svaret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wonder why

De fleste innlegg her får da svar, men personlig svarer jeg ikke på dumme ting, så du har sikkert skrevet særdeles lite gjennomtenkte innlegg.

Selvsagt måtte du tro det,at jeg har stilt dumme spørsmål!

Kan uansett ikke være dummere enn de svarene du greier å hoste opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt måtte du tro det,at jeg har stilt dumme spørsmål!

Kan uansett ikke være dummere enn de svarene du greier å hoste opp..

Surmaga folk trenger ikke være dumme for å bli upopulære, men det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt måtte du tro det,at jeg har stilt dumme spørsmål!

Kan uansett ikke være dummere enn de svarene du greier å hoste opp..

Kom med et eksempel på innlegg du ikke har fått svar på, så skal jeg fortelle deg om innlegget er dumt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...