Gå til innhold

Resturant i Oslo


Gjest noen tips?

Anbefalte innlegg

Gjest noen tips?

Hei, hei :-)

Skal i neste uke over til Oslo en tur i forbindelse med Manchester United kampen. På kvelden ønsker vi å spise på en plass ett par hakk over McDonalds, men ikke for dyrt!!! Sånn 150,- til 300,- for hovedrettene er bra :-)

Noen hovedstadere som kan hjelpe med plass, og evnt. telefonnummer for bestilling?

Mvh Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Big horn!

Ultimat mat og du kommer rundt 300 kroner for hovedretten. Kanskje også litt under.

Søk på gule sider og du vil finne nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Det er mange alternativer... Mine favoritt restauranter er følgende:

"Alexandros". Tlf: 22 20 96 08. Dette er en gresk restaurant. Servicen er litt opp og ned, men siden vi kjenner sjefen, så har det alltid vært en hyggelig opplevelse for oss. Vet bare at andre har klaget enkelte ganger. Veldig god mat :)

"Mamma Rosa". Tlf: 22 42 01 30. Italiensk, som navnet tilsier. Trangt og stresset personale, men Oslos beste pizza, etter min mening :)

"Nippon Arts". Tlf: 22 41 41 07. Japansk. God service og stedet å spise sushi, om ønsket :)

Kunne sikkert listet opp mange flere, men det er i alle fall de jeg kunne komme på i farten som jeg liker veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El Granada i Valkyriegaten (Majorstuen) - spansk, hyggelige servitører og koselig innredning

Mother India i Pilestredet, rett ved Høyskolen - veldig god mat, hyggelige kelnere, men litt trangt mellom bordene.

A touch of France - Nedre Slottsgate (?) rett ved Egertorget - god mat, men innredningen innbyr ikke akkurat til å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandros (Skrives det sånt?) ligger på Holbergsplass og er en gresk resturant. KJEMPEGOD mat , hyggelig folk og bra service !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pointu

Hei!

Liker du meksikansk mat???

Da har jeg ett sted jeg virkelig kan anbefale: Cactus Tex Mex Restaurant nede på Aker Brygge!!! De serverer en _vannvittig_ god Fajhita med kylling og/eller oksekjøtt! Kommer fresende på en jernpanne til bordet - møøøøørt kjøtt, masse løk og paprika i en deilig mex-saus. Serveres med (hva heter de igjen....??) lomper, salat og øvrig mex-garnityr!!! Mmmmm!!! Meget godt!! Tlf.: 22 83 06 48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Alexandros (Skrives det sånt?) ligger på Holbergsplass og er en gresk resturant. KJEMPEGOD mat , hyggelig folk og bra service !!!!

Du liker den du og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...