Gå til innhold

slo psykologrekorden i dag!

Anbefalte innlegg

dro til "dama" mi i dag klokka elleve. happy og fornøyd. :o)

runda hjørnet fem på elleve før jeg skulle opp. og ut fra ei bakdør til bygget kommer hun ut. anoreksi-agapetos spiste en banan og "dama" mi så det. hun smilte breit! :o)

jeg bare smilte jeg og.. :o)

kom opp, fortalte hvordag jeg har hatt det i den 3 uker lange ferien hennes. så begynte vi å prate om alle tanker jeg har tenkt i det siste. om oppvaskmøtet jeg hadde med pappa i går kveld. (konfronterte pappa med savnet etter en tilstedeværende far, og eg far som ser meg. pappa begynte å grine. jeg og)

følelsene ble for mange. smertene for store. så jeg besvimte. mangen ganger. våkna i fanget hennes. så godt og så trygt. men i kroppen hadde jeg det vondt. besvimte igjen.

fikk klem, sa at alt skulle gå bra. hun strøyk meg over kinnet og trøstet. besvimte igjen.

så godt det var å bli det.

hun måtte avlyse to av pasienten som satt på gangen og ventet.

fikk ligge i fanget hennes lenger. så ubeskrivelig godt, men vanvittig vondt. besvimte igjen.

har savnet de klemmene så lenge.

har hatt tidenes lengste pratetime i dag. kom klokka 11:00 dro derifra 14:55. og for de som er kjapp i hoderegning, så er det altså nesten 4 timer.

slo psykologrekorden!!

er helt grønnsak nå. vil bare sove. vil bare gi littegranne opp. helt til jeg får krefter nok til å holde ut litt til..

men vi skal klare dette her! sammen!

har besvimt i hele dag. er så sliten. kanskje på tide å finne køya..?!

kan jeg be om en natta-klem av noen?

klem fra agapetos til alle som vil ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64535-slo-psykologrekorden-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender maaaaaaaaaaaaaasssssssssssseeeeeeeee natta klemmer.. eller dagklemmer da... samme d...en klem er en klem....!!!!

Jeg er foresten blitt sykemeldt ut uka... så nå skal jeg prøve å bare ta d rolig og slappe av og hente meg litt inn.... hmmm...

Stå på ....I know you can do it!!!!

Bless you...

klemz

Sender maaaaaaaaaaaaaasssssssssssseeeeeeeee natta klemmer.. eller dagklemmer da... samme d...en klem er en klem....!!!!

Jeg er foresten blitt sykemeldt ut uka... så nå skal jeg prøve å bare ta d rolig og slappe av og hente meg litt inn.... hmmm...

Stå på ....I know you can do it!!!!

Bless you...

klemz

takk til dere begge for klemmer.

har akkurat stått ioo etter en lang og smertefull natt. er svett og utkjørt.

får vel bare overleve..

skal til mamma og spise middag, men hvis det ikke blir så seint, ringer jeg deg kanskje, mymya..? greit? :o)

klem fra agapetos som om nøyaktig 17 min er veldig glad utad. da kommer mamma og henter meg.

er lei av å spille skuespill...

takk til dere begge for klemmer.

har akkurat stått ioo etter en lang og smertefull natt. er svett og utkjørt.

får vel bare overleve..

skal til mamma og spise middag, men hvis det ikke blir så seint, ringer jeg deg kanskje, mymya..? greit? :o)

klem fra agapetos som om nøyaktig 17 min er veldig glad utad. da kommer mamma og henter meg.

er lei av å spille skuespill...

Jeg slenger meg med lovlig seint her, men sender deg en KJEMPEKLEM!!

Håper du får noen rolige dager framover!

Annonse

girl1365380356

takk skal dere ha! :o)

hva skulle jeg gjort uten dere?

er sliten.fryktelig sliten. uff..

Du.... lille venn... tenk om jeg hadde kjent deg..tenk om du da hadde fortalt meg hvor vondt du har det..da skulle jeg holdt rundt deg så lenge du ville..vært hos deg..laget gode middager til deg,stelt med deg og vist at det var noen som var skikkelig,skikkelig glad i deg.

God klem til deg.

Du.... lille venn... tenk om jeg hadde kjent deg..tenk om du da hadde fortalt meg hvor vondt du har det..da skulle jeg holdt rundt deg så lenge du ville..vært hos deg..laget gode middager til deg,stelt med deg og vist at det var noen som var skikkelig,skikkelig glad i deg.

God klem til deg.

jeg vil så gjerne bli kjent med deg...

vil fortelle deg også at du er verdifull!

kan jeg det?

stor klem, hvis du vil ha..

fra agapetos

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...