Gå til innhold

Hva heter blomsten, pEon eller pIon?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har du flytta inn nå.....blir det snart fest? ;-)

Skal ikke ha noen innflyttingsfest. Har flytta inn, men det ser fortsatt helvete ut. Skal prøve å få litt orden i løpet av uka. Men det er bare å ta en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha noen innflyttingsfest. Har flytta inn, men det ser fortsatt helvete ut. Skal prøve å få litt orden i løpet av uka. Men det er bare å ta en tur :)

Den firkanta narkis-blokka borte ved undergangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den firkanta narkis-blokka borte ved undergangen?

Jeps. Får aldri sove om kvelden. Hyling og slossing til langt på natt.

Eneste med flatt tak, går ikke an å ta feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heime i Innherred sa vi pion, men det er nå peon, da.

Nå har jeg undersøkt litt -

Valgfritt peon eller pion-

Jeg holdt jo på å forkaste min barnelærdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjeder deg eller trenger inspirasjon - titt inn her: www.wetcanvas.com her er det delt inn i forskjellige temaer/medier - på den midterste rullemenylisten...

De har også kjempestort utvalg av referanse foto (reference library) i den første rullemeny listen... Hva maler du med forresten?

Hilsen nysgjerrige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjeder deg eller trenger inspirasjon - titt inn her: www.wetcanvas.com her er det delt inn i forskjellige temaer/medier - på den midterste rullemenylisten...

De har også kjempestort utvalg av referanse foto (reference library) i den første rullemeny listen... Hva maler du med forresten?

Hilsen nysgjerrige

Jeg maler med både akvarell, tusj og acryl....du har sikkert sett det før:

http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html

(siden er nede akkurat nå, ser det ut som)

Har malt masse kystbilder nå - fra Sverige men ikke fått lagt ut noe av det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg maler med både akvarell, tusj og acryl....du har sikkert sett det før:

http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html

(siden er nede akkurat nå, ser det ut som)

Har malt masse kystbilder nå - fra Sverige men ikke fått lagt ut noe av det enda.

Så flott! Men jeg hadde ikke fått det med meg før... Ja sidene er visst nede - åh nei! Jeg er avhengig... det er så mye fint der inne. Diskusjonsforum... tips ... chat og instruksjoner og, og... synd at det ikke finnes noe slikt på norsk - (hint, hint). Har du forresten gått kurser og sånt? Jeg prøver å finne noe klubber eller lignende, men det virker som om (her i Norge) at det er veldig lukket og hevet over alle, hvis du skjønner... Men kan hende de bare ikke klarer å reklamere godt nok for seg...

Prøv igjen - det er verdt det!

Takk for titten!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Men jeg hadde ikke fått det med meg før... Ja sidene er visst nede - åh nei! Jeg er avhengig... det er så mye fint der inne. Diskusjonsforum... tips ... chat og instruksjoner og, og... synd at det ikke finnes noe slikt på norsk - (hint, hint). Har du forresten gått kurser og sånt? Jeg prøver å finne noe klubber eller lignende, men det virker som om (her i Norge) at det er veldig lukket og hevet over alle, hvis du skjønner... Men kan hende de bare ikke klarer å reklamere godt nok for seg...

Prøv igjen - det er verdt det!

Takk for titten!

hilsen

Jeg er medlem av en lokal maleklubb, vi er glade amatører som spleiser på proffe kunstnere til å lære oss forskjellige temaer. Eks. en hel høst malte vi bare stilleben .- gresskar og vinflasker i hauger! *s'

Snakk med kulturkontoret der du bor, og om det ikke finnes en malklubb, så start en! ,.-)

Vår medlemsavgift er den svimlende sum av 100,- i året! .-)og vi er 21 medlemmer - hvorav ca. 8-10 møter hver uke....og mange hyggelige kvelder - vi møtes hver torsdag, -så den dagen er hellig. Dessuten er vi med på endel utstillinger, og kulturkontoret har lett for å "ty" til oss når noe kreativt i kommunen skal gjennomføres.

Det er så moro at! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teposen der var kjempetøff!!!!!

Jada, pent det andre også, men den teposen!

Det er jeg enig med deg i - jeg har malt flere slike 1:1-bilder av saker og ting. Litt artig!

Jeg malte den da jeg ikke hadde med noe på maleklubben en kveld - men den teposen bare "satt" der og BA om å bli malt...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...