Gå til innhold

Litt hjelp kanskje?


Lionn

Anbefalte innlegg

Jeg har motatt en fil som skal spilles i windows media player. Jeg har mediaplayer, men får likevel ikke spilt av filen. Dvs. jeg hører hva som blir sagt, men jeg får ikke noe bilde opp.

Premie til den som løser gåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Premie til deg dersom du kan fortelle meg hvordan jeg kan legge den ut på hjemmesiden min ;-)

Men da skal lyden av, bare så du vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en uværssky eller sol nede i venstre hjørne når du spiller av?

Hvis man har treg nettforbindelse kan man oppleve å få bare lyden og ikke bildet, og da vises uværsksy. Er forbindelsen god er det sol og alt er vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da skal lyden av, bare så du vet det.

Hehehehehe.....

Kanskje noen kunne fortelle hvordan man redigerer bort deler av lyden... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en uværssky eller sol nede i venstre hjørne når du spiller av?

Hvis man har treg nettforbindelse kan man oppleve å få bare lyden og ikke bildet, og da vises uværsksy. Er forbindelsen god er det sol og alt er vel.

Hverken sol eller skyer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe.....

Kanskje noen kunne fortelle hvordan man redigerer bort deler av lyden... hehe

Deler? All lyden skal bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken sol eller skyer her.

Foran der hvor det står hva lydfilen heter, skal det stå noe om hvilken grad av reception du har. Mulig den som har lasta ned den og sendt den til deg? hadde dårlig forbindelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran der hvor det står hva lydfilen heter, skal det stå noe om hvilken grad av reception du har. Mulig den som har lasta ned den og sendt den til deg? hadde dårlig forbindelse.

Ikke skyld på meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran der hvor det står hva lydfilen heter, skal det stå noe om hvilken grad av reception du har. Mulig den som har lasta ned den og sendt den til deg? hadde dårlig forbindelse.

Det står en del tall og bokstaver, men ingen sky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...