Gå til innhold

For en kjip dag...


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

Regn, regn og atter regn.

Unga er hjemme fra barnehagen. Sitter inne og kjeeder seg. De skal være hjemme hele uka.

Alle andre barn er på ferie eller i barnehagen.

Mine venner er på ferie eller på jobb.

Dårlig med penger.

Hva SKAL man finne på?? (Bortsett fra å dol'e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på ungene regntøy og send dem ut. Kan ikke huske at vi fikk være inne selv om det regnet. Har de ikke vannpistoler :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Ta på ungene regntøy og send dem ut. Kan ikke huske at vi fikk være inne selv om det regnet. Har de ikke vannpistoler :-).

Hm. Du sier noe... bortsett fra at regntøyet ligger i barnehagen. Men det kan jeg jo hente.

Hva skal jeg finne på, da? Mens ungene er ute..? Bortsett fra å vaske & rydde. (Lite fantasiløs, da.)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å våkne opp til regn og vite at man kan sove noen timer til, og når man har sovet de ekstra timene og man faktisk er klar for å stå opp, da har det ikke bare sluttet å regne, men sola skinner faen skjæra meg nesten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Deilig å våkne opp til regn og vite at man kan sove noen timer til, og når man har sovet de ekstra timene og man faktisk er klar for å stå opp, da har det ikke bare sluttet å regne, men sola skinner faen skjæra meg nesten også!

Passer du unga litt, mens jeg tar meg en høneblund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lex Lea

Hvis man er av den friluftige sorten kan man gå ut og finne kantareller i skogen. Vi fant masse på søndag, så de er klare!

Hvis man ikke er av den friluftige sorten kan man gjøre noe kreativt, som f.eks. leke tegneleker med ungene, male familien i naturlig størrelse på en vegg, sette bilder i fotoalbumet, leke ordleker eller spille spill, fortelle historier fra steinalderen når du var barn osv. Eller man kan sette ungene foran Nintendoen (*skrur ned volumet på tv'n*) og sitte på DOL og vente på bedre tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer du unga litt, mens jeg tar meg en høneblund?

Jeg er veldig flink til å passe unger, så akkurat det skulle jeg gladelig gjort.

Hvor mange englebarn er det snakk om? Og unger totalt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Eurosport kl 14.00 :-)

23/7: 15. etappe: Vaison-le-Romaine - Les deux Alpes, 226.5 km

Da er rittets andre hviledag historie og Alpene venter. Ikke alle er like glade i hviledagene så nok en gang blir det spennende å se om det gir utslag. Disse fjellene passer perfekt til halvdanskene Laurent Jalabert og Tyler Hamilton om de er i draget. Roberto Heras vil trolig få en travel dag med å hjelpe Lance Armstrong på denne tøffe etappen.

Ingen av stigningen er spesielt bratte og etappen avsluttes på lillebroren til Alpe d'Huez, Les Deux-Alpes. Det betyr at et langt brudd godt kan holde hele veien inn. Kanskje får vi 2 dueller å følge med på - en for etappeseieren og en for sammenlagtledelsen? Se opp for Unai Osa, David Mocoutie og Jonathan Vaugthers.

Stigninger:

Col de Prémol, 2,2 km, stigning 5,5 % kat. 3

Col de Grimone, 11,5 km, stigning på 4,8 % kat. 2

Col d'Ornon, 9,8 km, stigning på 4,8 % kat. 2

Les Deux-Alpes, 11,5 km, stigning på 6,1 % kat. 1

(syklingensverden.com)

Tour de France selvfølgelig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill ett spill, bak en kake eller lek sammen med barna.

Ikke spesielt givende for deg kanskje, men barna vil nok sette pris på det:o)

Eller så kan du rett og slett sette ungene i gang med en aktivitet også fortsetter du på Dol*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Du sier noe... bortsett fra at regntøyet ligger i barnehagen. Men det kan jeg jo hente.

Hva skal jeg finne på, da? Mens ungene er ute..? Bortsett fra å vaske & rydde. (Lite fantasiløs, da.)

:-)

Les en god bok og spis noe godt eller se en god film.. Slappe av til ungene kommer inn igjen.

Glem husarbeidet, Vi trenger alle litt avkobling. Det er jo kjempetøft å ha barnehageunger hjemme når de er vant til å være i vigør hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Jeg er veldig flink til å passe unger, så akkurat det skulle jeg gladelig gjort.

Hvor mange englebarn er det snakk om? Og unger totalt? :)

2 englebarn! (De tar gladelig oppvaska, støvsuger og renser tåneglene dine. Det gjør de for meg hver dag). ;-)

Passer det at jeg kommer kl. 16 og henter dem om et par dager?

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 englebarn! (De tar gladelig oppvaska, støvsuger og renser tåneglene dine. Det gjør de for meg hver dag). ;-)

Passer det at jeg kommer kl. 16 og henter dem om et par dager?

Hvor bor du?

Jeg skal ut i kveld, men hvis ikke hadde jeg seeeelvsagt gledelig vært barnevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Jeg skal ut i kveld, men hvis ikke hadde jeg seeeelvsagt gledelig vært barnevakt :)

Sier du det...? Det sier alle, det.

Men tusen takk allikevel, du skal vel ikke ut _hver_ dag? Så da kan vi jo sikkert ta det igjen!

Det hadde vært kooselig, det.

He, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...