Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger det et par bilder av deg på siden min.

Jeg la ikke ut det du hadde rosa kjole på. Det får være måte på ondskap.

Man blir jaggu uskikkelig av all denne lediggangen... Kanskje jeg skal gå opp og rydde kjøkkenet..?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Melaisa

18

• SierDuDet

10

• kie

5

• Lionn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har søte unger, men hvem av de hjerteknuserne var Lion?

Skrevet

Du har søte unger, men hvem av de hjerteknuserne var Lion?

Det er hun som ser mest hardbarket ut på den siden med bilder fra Sofie sin toårsdag ;-)

Hvem ellers?

Skrevet

Det er hun som ser mest hardbarket ut på den siden med bilder fra Sofie sin toårsdag ;-)

Hvem ellers?

Vel, jeg syntes vel egentlig at Sofie så mer hardbarket ut enn Lion. Var derfor jeg var noe i tvil :)

Skrevet

Vel, jeg syntes vel egentlig at Sofie så mer hardbarket ut enn Lion. Var derfor jeg var noe i tvil :)

Ja, hehe....

Hun kommer sikkert til å finne på en del ugang den jentungen der ;-)

Skrevet

Ja, hehe....

Hun kommer sikkert til å finne på en del ugang den jentungen der ;-)

Søt var hun i ihvertfall :)

Men jeg forstår utifra hjemmesiden at du er veldig glad i å ta bilder, dog lite glad i å bli tatt bilder av? :)

Skrevet

Søt var hun i ihvertfall :)

Men jeg forstår utifra hjemmesiden at du er veldig glad i å ta bilder, dog lite glad i å bli tatt bilder av? :)

Det er ikke så lett å ta bilder av seg selv... Og... eh... vel... det er så vanskelig å huske på når gubben er hjemme.

Men jeg skal få tatt et bilde jeg, sånn for å glede deg.

Kanskje jeg skulle lage et dolgalleri også...? Med deg som første artist..?

Skrevet

Det er ikke så lett å ta bilder av seg selv... Og... eh... vel... det er så vanskelig å huske på når gubben er hjemme.

Men jeg skal få tatt et bilde jeg, sånn for å glede deg.

Kanskje jeg skulle lage et dolgalleri også...? Med deg som første artist..?

Ja, det er selvsagt ingen hindring.

Men nå finnes det jo allerede et dol-galleri, selv om det vel er mest ranglere der, så hva med å kjøre en liten vri?

Nakne dolere, kan du kalle siden.

Jeg tror det blir en slager, i det minste for hackere :)

Skrevet

Ja, det er selvsagt ingen hindring.

Men nå finnes det jo allerede et dol-galleri, selv om det vel er mest ranglere der, så hva med å kjøre en liten vri?

Nakne dolere, kan du kalle siden.

Jeg tror det blir en slager, i det minste for hackere :)

Ja jøss, jeg mente et ordentlig galleri, ikke ett puslete bilde av hver.

Du kan jo begynne med å sende meg 20 smakfulle bilder, så skal jeg gjøre dem verd en tur til galleriet ;-)

Husk å få med alt som gjør SDD til SDD.

Ja, kom igjen da!

Skrevet

Ja jøss, jeg mente et ordentlig galleri, ikke ett puslete bilde av hver.

Du kan jo begynne med å sende meg 20 smakfulle bilder, så skal jeg gjøre dem verd en tur til galleriet ;-)

Husk å få med alt som gjør SDD til SDD.

Ja, kom igjen da!

Men hvem skal ta bildene...

Jeg har ingen snuskete bilder av meg. Og det eneste bildet jeg nå har online er det du ser på msn-profilen min, altså et helt harmløst og noe merkelig bilde.

Menmen... jeg får jobbe med saken :)

Skrevet

Og adressen til siden var sa du?

[email protected]

Avsendt.

Du får kjappe deg å kikke før Lion tvinger meg til å ta bort igjen bildene av henne ;-)

Skrevet

Men hvem skal ta bildene...

Jeg har ingen snuskete bilder av meg. Og det eneste bildet jeg nå har online er det du ser på msn-profilen min, altså et helt harmløst og noe merkelig bilde.

Menmen... jeg får jobbe med saken :)

Ja, det ser ut som om du har nok fritid :-Þ

Jeg kan ta bildene egenhendig jeg, men da må du ta deg en tur til den grusomme dialektens by.

Skrevet

Ja, det ser ut som om du har nok fritid :-Þ

Jeg kan ta bildene egenhendig jeg, men da må du ta deg en tur til den grusomme dialektens by.

Nå skal jeg snart drikke øl, men sånn generelt har jeg nok fritid, i det minste fram til Lørdag :)

Skrevet

Nå skal jeg snart drikke øl, men sånn generelt har jeg nok fritid, i det minste fram til Lørdag :)

Det ante meg.

Skrevet

Avsendt.

Du får kjappe deg å kikke før Lion tvinger meg til å ta bort igjen bildene av henne ;-)

Takk for titten! De så ut til å storkose seg! :-)

Skrevet

Det ante meg.

Det er ingen skam å drikke øl!

Skrevet

Både små snupper og store snuppa var like søte som alltid.

Spesielt løva da, hun er jo bare sååå søt og snill;-)

Nå har jeg nettopp hatt nanna med familie på besøk, koselig det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...