Gå til innhold

Født med feil hårfarge


Gjest mørk kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest mørk kvinne

Har alltid hatt mørk brunt hår.

I den senere tid har jeg prøvd å farge det noen grader lysere,og har vært mer fornøyd av en eller annen grunn.

Har også fått høre at jeg så yngre ut,og at den mørke fargen var for hardt til ansiktet.

Har hørt at den nye fargen ga meg mere glød til ansiktet.

Nå er den tid over,fordi håret ikke tåler mere kjemekalier.

Har nå fått den naturlige mørke fargen tilbake og føler meg desverre ikke like vakker og ven.

Noen sier at alle skal kle sin naturlige farge.

Ha inntrykk av at jo lysere jo bedre.

Jeg må vel bare aksptere at jeg er født med feil farge på håret,og at jeg ikke tillhører den sjeldne blonde .

For jeg antar at de aller fleste liker det blondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mørkere

Jeg er blond, og farger det litt mørkere. Jeg tror absolutt ikke at de fleste liker det blondt, de fleste liker vel litt forandring?

Det finnes mange farger som ikke inneholder så mye sterke kemikaler, men de er jo gjerne dyrere. Jeg bruker naturfarger hos frisøremn, men det koster tusen kroner hver gang..

Hvordan du kler og sminker deg, vil jo også si mye om hvaslags hårfarge du ser best ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hvorfor ikke "piffe" det opp med lyse stripr? bare noen få som lyser opp ltt? Det sliter ikke så veldig på håret. Du får også kjåpt masse bra håkurer som hindrer at håret tårker inn så fort - de koster litt da, men hør i en frisørsalong om hva de anbefaller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lysebrunt hår tidligere, men med årene har det blitt stadig mørkere.

Det passer meg bra... mørk og mystisk, jeg kommer nok aldri til å bleike det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig mørkt hår, brun/svart. Og jeg kan garantere at jeg hadde sett rimelig jævelig ut hvis jeg hadde prøvd å bleke det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mørkt hår, brun/svart. Og jeg kan garantere at jeg hadde sett rimelig jævelig ut hvis jeg hadde prøvd å bleke det ;-)

Snakka ikke du om å gjøre det? Blei det ikke noe av?

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kler bedre blondt hår enn den naturlige. Prøvde for et par år siden å farge det tilbake til mitt naturlige mørkerød. Men jeg følte meg så mislykket og ble mye eldre. Så prøv å stripe håret, du kan jo prøve noen lyse foliestriper. Jeg betaler 300 for striper hos min frisør så det koster jo ikke all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg i allefall. Jeg kan ikke fordra blondt hår, jeg synes de fleste har "skittenblondt" hår, altså blondt hår som er litt mørkt og det er så fælt. Jeg er heldigvis brunette, men selv jeg farger håret mitt enda mørkere, neste sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du noen født med feil hårfarge egentlig, men en kan jo synes at andre farger er finere. Hårfargen er jo spesiallaget for huden din!

Jeg har også variert litt i hårfarger, Men kommer tilbake til den naturlige med noen striper - det gjør seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enig. Selv ser jeg ut som en tosk med blondt hår. Og det mest vanvittige av alt, var at jeg i mange år gikk rundt og stripet det blondt. år etter år! Trodde jeg var finest med det...Pøh!

Nå har jeg hatt mørkt hår i noen år, og kommer aldri i livet til å ha det lyst igjen. Den mørke fargen består av mørk rødbrun bunnfarge, med noen få, litt brede gyldne striper.

Til mitt tryne passer det absolutt best. Hos meg er det blond hårfarge som stjeler liv og farge fra ansiktet. Mørkt hår kvikker opp.

Fra naturens side er jeg hverken fugl eller fisk, er jeg redd :-) Skikkelig kommunefarge, hverken lys eller mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger mitt mørkere.

Andre farger innimellom, men det er stort sett mørkere.

Jeg har naturlig kjempetykt, mørkerødt hår og det trives jeg godt med. Bortsett fra den bleke huden som følger med på kjøpet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg ville aldri ha bleket håret mitt lysere. Jeg har en fin brunfarge på håret fra naturens side og er en mørk type.

Nå orker jeg ikke bruke mye tid og krefter på å grunne over slike ting som hårfarge, så jeg har nok aldri gjort noen forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Aldri i verden om jeg noen gang skal ha blondt hår igjen!! På slutten av 80-tallet stripa jeg håret så mye at jeg nok var i nærheten av å være "blondine".... Fra naturens side har jeg ganske mørk brunt hår. De siste årene har jeg ofte farget håret enda mørkere brunt eller svart. Føler at jeg med mørkt hår får mye mer farge i ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det inntrykket jeg får er at de blonde vil være mørke, de krøllete slette og de slette krøllete.. osv

Selv er jeg lys blond, men trives veldig godt med sort hår. Desverre tar fargingen livet av håret mitt, så jeg har sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...