Gå til innhold

Flisa


SierDuDet

Anbefalte innlegg

*fnis* Jeg tok deg faktisk! På andre eller tredje svaret til SDD i denne tråden, var det vel.

Vet ikke helt om jeg skal være stolt over det eller ikke, a'ma..

Hmm, jasså..*s* Likte ikke bruke "feil nick" heller.. ble liksom ikke meg det..

Tungvint var det også, måtte jo skrive det inn manuelt for hvert innlegg.. Like greit å væra seg sjøl.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer, er snill og grei. ;-)

Og det stemmer at fliser kan jeg ikke legge. "Problemet" er at jeg leter etter noen spesielle fliser. Finner'em ikke på nett serru. :-\

Der burde han skjønt hvem du var! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Jeg tok deg faktisk! På andre eller tredje svaret til SDD i denne tråden, var det vel.

Vet ikke helt om jeg skal være stolt over det eller ikke, a'ma..

Sikkert 3. innlegget! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er på siste uka nå..*sukk*...

Og for et væææær, regn, regn og regn..:-\

Jeg har endelig fått litt farge, men jeg måtte til sydkysten, her har det vært overskyet nesten hver dag i sommer! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig fått litt farge, men jeg måtte til sydkysten, her har det vært overskyet nesten hver dag i sommer! :-/

Heldig du da...kan ikke sole meg jeg..:-(

Sånn sett er jo været her greit.:-))

Men det hadde ikke trengt å regne såååå mye..:-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da...kan ikke sole meg jeg..:-(

Sånn sett er jo været her greit.:-))

Men det hadde ikke trengt å regne såååå mye..:-\

Nei regnet er noe herk! Nå logger jeg av for jeg har brukt MSN i går og i dag og kjenner det!:-( Har ikke spist etter treninga heller! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei regnet er noe herk! Nå logger jeg av for jeg har brukt MSN i går og i dag og kjenner det!:-( Har ikke spist etter treninga heller! :-)

Natta, og god bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...