Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"mor godhjerta" er vel ett litt bedre stempen en "lille rasist" da. Hmm liker ikke det stemplet nemlig.

msn?

JEG sier ikke at du ER det, men har man først fått et stempel her på DOL, så blir jo folk helt forskrekket om man plutselig "er en annen". :-)

msn - er greit.....straks! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64591-flisa/#findComment-288625
Del på andre sider

Annonse

Du var ikke på msn, men jeg står "oppe" enda :-)

Ser nå at musikeren har misforstått det jeg skrev om deg, håper ikke (tror ikke) at du gjorde det. Det jeg mente var at du er stemplet som "liten rasist" av andre på DOL, noe jeg syns er helt feil, fordi jeg "kjenner" deg på en annen måte. Om vi får et IMAGE her på DOL, enten den ene eller den andre veien, så er det TUNGT å forandre den. Husker jeg skrev noe kritisk til en en gang - og da ilte noen til og spurte om "jeg var meg selv" - liksom - som om de kjente meg bedre enn jeg kjente meg selv.

Så, det er lettere å "gli unna" og bare å snakke om nøytrale ting her på DOL, - så jeg syns du er tøff som ikke gir deg :-)

...jeg syns likevel du skulle blåse i å innlede innleggene dine med å påpeke at du ikke er rasist, man vet selv best hvem man er - og kranglefanter finner noe å krangle om uansett. ETT feil ord, EN setning som kan misforstått el. - så har man satt igang snøballen :-)

(venter på MSN)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64591-flisa/#findComment-288656
Del på andre sider

Du var ikke på msn, men jeg står "oppe" enda :-)

Ser nå at musikeren har misforstått det jeg skrev om deg, håper ikke (tror ikke) at du gjorde det. Det jeg mente var at du er stemplet som "liten rasist" av andre på DOL, noe jeg syns er helt feil, fordi jeg "kjenner" deg på en annen måte. Om vi får et IMAGE her på DOL, enten den ene eller den andre veien, så er det TUNGT å forandre den. Husker jeg skrev noe kritisk til en en gang - og da ilte noen til og spurte om "jeg var meg selv" - liksom - som om de kjente meg bedre enn jeg kjente meg selv.

Så, det er lettere å "gli unna" og bare å snakke om nøytrale ting her på DOL, - så jeg syns du er tøff som ikke gir deg :-)

...jeg syns likevel du skulle blåse i å innlede innleggene dine med å påpeke at du ikke er rasist, man vet selv best hvem man er - og kranglefanter finner noe å krangle om uansett. ETT feil ord, EN setning som kan misforstått el. - så har man satt igang snøballen :-)

(venter på MSN)

Neida jeg misforsto ikke, eller kanskje litt. Men samtidig viste jeg at det kunne ikke være noe vondt i det du skrev, ikke slik jeg kjenner deg:o)

Jeg liker deg svært godt jeg flisa, litt rart å si slikt om en person en aldri har truffet. Men føler jo på en måte at jeg "kjenner" deg da :o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64591-flisa/#findComment-288693
Del på andre sider

Ingenting ved den tufsen som behager. Drit i han.

Kan du plinge meg på mobilen? Har hentet Plutt, og hun er alt annet enn blid. Hun ville være med han derre Evil Knivel hjem, og satte himmel og jord i bevegelse da hun fikk request dinied.

Måtte selvsagt lese andres meldinger*s*

Ikke enkelt å være streng far nei:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64591-flisa/#findComment-288779
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...