Gå til innhold

Æsj ! Nikkel i knappene på nye buksa :-(


molli

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med å få kjøpt meg nye bukser, da mange er for store for fugleskremselet mitt :-) Men når jeg da endelig finner en, kjøper jeg den på flekken.

Min nyervervelse har to blanke knapper i linningen. Sånne som er "kneppet" på, alà Levis-bukseknapper, med en blank bakside (inni buksen).

Nå har jeg brukt den nye buksa 2-3 ganger, og sitter med et kløende og verkende utslett på magen på størrelse med håndflata mi. Knappene inneholder altså nikkel :-(

Jeg har tenkt på å dekke til knappene med plaster, men erfaringen tilsier at det bare blir "krøll" og seigt. Har også tenkt på blank neglelakk, men vet ikke helt hvordan det er å gå med rett mot huden..? Det er jo ganske sterkt.

Men finnes det kanskje noe annet? Noe som er tiltenkt nettopp slike situasjoner, å dekke over metall som inneholder nikkel?

Er det noen som har et tips til meg, noe som gjør at jeg kan bruke den nye buksa likevel?

Har prøvd å dra trusa så langt opp at den dekker magen der knappene er, men...*uuurrrgh*...det er ikke så herlig å gå med trusa heist opp i..øh...gamlemor på den måten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sy fast en liten stoffbit bakpå knappen?

Øhhh.....noen ganger ligger svaret så opp i dagen at man ikke ser det! :-) At jeg ikke tenkte på DET!?

Takk for tipset, Female, det skal prøves! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...