molli Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Jeg har litt problemer med å få kjøpt meg nye bukser, da mange er for store for fugleskremselet mitt :-) Men når jeg da endelig finner en, kjøper jeg den på flekken. Min nyervervelse har to blanke knapper i linningen. Sånne som er "kneppet" på, alà Levis-bukseknapper, med en blank bakside (inni buksen). Nå har jeg brukt den nye buksa 2-3 ganger, og sitter med et kløende og verkende utslett på magen på størrelse med håndflata mi. Knappene inneholder altså nikkel :-( Jeg har tenkt på å dekke til knappene med plaster, men erfaringen tilsier at det bare blir "krøll" og seigt. Har også tenkt på blank neglelakk, men vet ikke helt hvordan det er å gå med rett mot huden..? Det er jo ganske sterkt. Men finnes det kanskje noe annet? Noe som er tiltenkt nettopp slike situasjoner, å dekke over metall som inneholder nikkel? Er det noen som har et tips til meg, noe som gjør at jeg kan bruke den nye buksa likevel? Har prøvd å dra trusa så langt opp at den dekker magen der knappene er, men...*uuurrrgh*...det er ikke så herlig å gå med trusa heist opp i..øh...gamlemor på den måten :-) 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Hadde også dette problemet med ei bukse,jeg sydde på ein stoffbit over bakdelen på knappen. 0 Siter
Female Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Hva med å sy fast en liten stoffbit bakpå knappen? 0 Siter
molli Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Skrevet 23. juli 2002 Hva med å sy fast en liten stoffbit bakpå knappen? Øhhh.....noen ganger ligger svaret så opp i dagen at man ikke ser det! :-) At jeg ikke tenkte på DET!? Takk for tipset, Female, det skal prøves! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 .....man får kjøpt slike selvklebende saker til å ha bakpå klokker -om du ikke gidder å sy :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.