Wulfi Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Nå har vi hatt besøk av Dyrlege-Ellen . Shannon ville selvsagt ikke ha hverken sprøyte eller brems , så hun protesterte endel mot det dah. Da Terje hadde fått bremsen på plass ,sto hun som en engel ! Dyrlege-Ellen fikk tatt blodprøven , og vi får svar i slutten på uka , eller begynnelsen på neste. *Krysse fingrer* Dyrlege-Ellen skrøt uhemmet av lille Sherdil ,og mente han kom til å bli en SUPER liten hest ,og det skulle bli spennende å følge med på han fremover. *STOLT* Og du , se her dah... http://www.geocities.com/wulfi30/Shannon_Rose.html 0 Siter
Wulfi Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Skrevet 23. juli 2002 Og hvor er resten av sidene dine....? Ja , si det...*leter selv* Jeg vet jeg HAR mer , men vet ikke helt hvor...*knegg* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Krysser fingre jeg også! Sherdil??? Mener du lille Joppe? Han er en riktig sjarmklump, ingen tvil om det. :-) Gratulerer med ny side! Den er selvfølgelig lagra på favoritter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.