DocLove2 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg er en ung mann på 31, for 3 år siden var jeg i en bilulykke og begynte etter det og bli gråere i håret samtidig som det sakte blir tynnere.Fra familiebakgrunn har alle blitt tynnere i håret,men selv bestefaren min som døde i en alder av 85 år hadde bra med hår.Selv er jeg i så heldig at jeg har endel oppdrag som Lookalike,og håret er en viktig del av meg personlig og mitt image.Derfor vil jeg nødig at det tynnes mer ut. Jeg har lest om forskjellige hårkurer,jeg fikk senest en i reklamen idag. Placenta hårkur,TV-Shop annonserer med sin Velform+, og det fins flere som Hair & Skingain og den som Vi Menn skrev om nå Arcon Tisane.Alt kan jo se bra ut i reklame,men prisene sier jo sitt til at man ikke hopper på noe uten at man vet litt mer om det. Fins det noen tester gjort på slike ting,gjerne sammenlignende? Hårtap er jo et sårt punkt hos menn,så jeg vet ikke om jeg kjenner noen som har erfaring med noen av disse produktene. Men jeg vil gjerne høre fra noen som vet om hva som er brukbart og hva som ikke er verdt pengene.Jeg burde kanskje ikke klage med bra hårdekning,men man behøver da ikke miste mer enn nødvendig heller. På forhånd,takk for tilbakemeldinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64623-h%C3%A5rtap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauren Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Du burde kanskje tatt en prat med en frisør? Eventuelt kan en hudlege kanskje hjelpe deg? Et lite tips: ikke stol på postordre-firmaer når det gjelder slike ting. Jeg må helt ærlig si at jeg blir skeptisk til Placenta med det samme jeg hører navnet. Placenta betyr nemlig morkake på latin(!), Men, jeg vet ingenting om produktet. LYKKE TIL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64623-h%C3%A5rtap/#findComment-291095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DocLove2 Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Du burde kanskje tatt en prat med en frisør? Eventuelt kan en hudlege kanskje hjelpe deg? Et lite tips: ikke stol på postordre-firmaer når det gjelder slike ting. Jeg må helt ærlig si at jeg blir skeptisk til Placenta med det samme jeg hører navnet. Placenta betyr nemlig morkake på latin(!), Men, jeg vet ingenting om produktet. LYKKE TIL. Hei Mauren Takk for tilbakemeldingen,har snakket med frisøren min.Men hun hadde bare hørt at noen har bra erfaring,men det krever at man holder kuren.Men hun kunne ikke si noe mer om hvem som var verdt å prøve,da hun ikke kjenner produktene selv. Når det gjelder postordre så er det ikke interressant,det er jo usannsynlig hvor bra produktene deres skal være. Men det hadde jo vært greit om noen kjenner produktene selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64623-h%C3%A5rtap/#findComment-291511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.