Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Ei jente jeg kjenner, som jeg har ganske sterke følelser for, sliter med en del problemer. Hun har en historie som seksuelt misbrukt, og med eget stoffmisbruk. Dette tærer mye på henne, og jeg har i det siste funnet ut at hun skader seg sjøl. Hun har også såpass angst at hun knapt tør å snakke med meg i telefonen, all kontakt vi har er stort sett over internett, pr mail, og noen tekstmeldinger på mobiltelefon. Hun nekter selv å oppsøke hjelp, og jeg vet ikke om noen hun kjenner, og stoler på, som jeg kan ta kontakt med for å prøve å løse dette. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Hvis ikke dette bedrer seg snart, så kommer jeg til å trenge hjelp sjøl... 0 Siter
Gjest nsc Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 hei.. er ikke sikker, men tror kanskje jeg kan hjelpe deg.. viss du vil, kan du skrive meg en mail og fortelle litt mer.. : [email protected] (j18) *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.