Gå til innhold

Jentesex


Gjest en som lurer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.

Nei.

20 år.

Ja jeg har prøvd !

Etter at dette har svirret opp i hodet i mange år og egentlig bare vært en fantasi, så tok jeg skrittet ut av ren nysjerrighet og prøvde det.

Jeg er 37 år.

Men det var spennende det ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Hvordan gjorde du det? Hvordan kjenner du henne osv..

Jeg la inn side på gay-date.. Og møtte en der. vi ble først kjent, og så dro vi på byn en lørdag, drakk og kosa oss. Rota litt etterhvert, så skjedde det flere ting når vi kom hjem. Vi har fortsatt kontakt og er gode venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som lurer

Jeg la inn side på gay-date.. Og møtte en der. vi ble først kjent, og så dro vi på byn en lørdag, drakk og kosa oss. Rota litt etterhvert, så skjedde det flere ting når vi kom hjem. Vi har fortsatt kontakt og er gode venninner.

Jeg synes det verste er å finne noen. Tar jo ikke hva som helst. Vil helst ikke spørre venninner og sånt, og er litt skeptisk til det med internett også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg synes det verste er å finne noen. Tar jo ikke hva som helst. Vil helst ikke spørre venninner og sånt, og er litt skeptisk til det med internett også...

vi hadde kjent hverandre 1 mnd. på nettet med meldinger hver dag, så ga hun meg mobilnummeret sitt.. Så sendte vi meldinger på mobilen en stund. Da hadde vi jo blitt ganske kjent, så ringte vi hveandre en stund, så møttes vi. Skjedde jo ikke noe de første gangene da. når vi flte at vi kjente hverandre godt nok, og begge to var villige til å prøve skjedde det. Ikke noe press fra noen kanter. hadde ikke gjort det med en venninne jeg kjente fra før, hadde blitt for rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har aldri forsøkt dette - men jeg tenker mer og mer på det. Det er nesten plagsomt. Jeg er gift og har 2 barn og regner meg absolutt som heterofil - men jeg tenner voldsomt på tanken på å kose med ei jente. Jeg tenner desverre (!) ikke på mannen min lenger - og det jeg gjør når jeg "må" ha sex med han er å fantaserer om kvinner... Jeg har aldri vært - og tror ikke jeg kommer til å bli - forelsket i en av samme kjønn. Det er bare det seksuelle som for meg er så fantastisk spennende..... Men - jeg vet ikke om jeg "vil" hvis jeg kommer opp en slik situasjon - enkelte ting er jo kanskje best som fantasier..???

Jeg vil også veldig gjerne høre fra andre i samme situasjon :-)

Jeg er 33 år gammel.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest side 1 av 1

har hatt jentesex, og også rota med noen jenter. Tenker ofte på det, og vil gjerne gjøre det igjen.

jenter vet hva jenter liker, og er mer følsomme enn gutter.

er glad jeg ikke lever på 1800 tallet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

har hatt jentesex, og også rota med noen jenter. Tenker ofte på det, og vil gjerne gjøre det igjen.

jenter vet hva jenter liker, og er mer følsomme enn gutter.

er glad jeg ikke lever på 1800 tallet..

Det tror jeg du kan være, for seksuell kontakt mellom personer av samme kjønn ble ikke sett på med nåde, i hvert fall ikke i vår del av verden.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Federico

Ja har prøvd, og gjør det gjerne igjen.. Er 19.

Av en eller annen grunn er det veldig deilig å bare tenke på for en gutt.

Jeg skjønner at mange jenter tenker på det. Tilogmed gifte mødre. Men jeg ville aldri gjort det med en gutt! Aldri.

Jeg er knokete og hårete, men det betyr ikke at jeg går etter andre knokete og hårete. Jenter er fine og myke i forhold.. (c:

Men.. ehem.. hvordan gjør dere det? ¡Detaljer..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...