Gå til innhold

Jeg har truffet min første doler :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

11

• Snoopy_Syttifire

10

• Wulfi

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Snoopy_Syttifire

Faen ikke rart at stigen går i revers, hoftesving og vrikking?! ;-)

Kan du ikke spørre Herr Sønn om kazaalite er et ok program?

Jada jeg kan spørre sønnen. Glemmer jeg det så minn meg på det da. Jeg jobber jo på en dementavdeling og er en smule preget. Kjekt å ha noe å skylde på.

Men nu tror jeg at jeg køyer. Har seinvakt i morgen men har en del ting å gjøre før jeg skal på jobb. Egentlig har jeg ikke tid til å jobbe akkurat nu. Tror du det er muligheter for å motta lønn uten å jobbe? Helst dobbel lønn???

*krkrkrkrkr*

Snoopy_Syttifire

Terapauten min har sagt at DOL er godt for meg, så da så! ;-)

Eneste terapeutene jeg kjenner er noen fysoputter og min kjære ektemann som er ergoterapeut ;o)))). Men det er klart at Dol er godt for noe, ellers hadde vi ikke sittet her.

To Dol or not to Dol.

Gjest retvizan

Jada jeg kan spørre sønnen. Glemmer jeg det så minn meg på det da. Jeg jobber jo på en dementavdeling og er en smule preget. Kjekt å ha noe å skylde på.

Men nu tror jeg at jeg køyer. Har seinvakt i morgen men har en del ting å gjøre før jeg skal på jobb. Egentlig har jeg ikke tid til å jobbe akkurat nu. Tror du det er muligheter for å motta lønn uten å jobbe? Helst dobbel lønn???

*krkrkrkrkr*

Min kjære Snupps, jeg er stadig på jakt etter en sånn mulighet!

Skal snart køye jeg også, det gjelder om å være opplagt til ca 7 timers TdF sending i morgen. ;-)

Nattaklemz!

Snoopy_Syttifire

Min kjære Snupps, jeg er stadig på jakt etter en sånn mulighet!

Skal snart køye jeg også, det gjelder om å være opplagt til ca 7 timers TdF sending i morgen. ;-)

Nattaklemz!

Nattaklemzer igjen i bøtter og spann. Har du på deg sykkelshorts når du ser på TdF??

Annonse

Så koselig da:o) Henne skulle jeg også gjerne likt å treffe.

Var det litt rart? I begynnelsen eller fant dere tonen med en gang?

Ja vi fant tonen, og gubben falt også helt naturlig inn.

Har truffet noen dolere nå, og de er ikke det minste rare.

Men jeg har til gode å møte Retz og ulveungen da....enn så lenge

Eneste terapeutene jeg kjenner er noen fysoputter og min kjære ektemann som er ergoterapeut ;o)))). Men det er klart at Dol er godt for noe, ellers hadde vi ikke sittet her.

To Dol or not to Dol.

Tro om det går an å få trykt opp det på t-skjorter? *gliz*

Annonse

Ja vi fant tonen, og gubben falt også helt naturlig inn.

Har truffet noen dolere nå, og de er ikke det minste rare.

Men jeg har til gode å møte Retz og ulveungen da....enn så lenge

Det er egentlig litt artig det der. Jeg har kun truffet Lillelurven bortsett fra slekta mi som er dolere da. Men jeg og Lillelurven fant tonen umiddelbart. Kjempekoselig var det og det fine kontakten vi fikk fortsetter bare*s*

Du får si fra neste gang du er i min nærhet så vi kan treffes, hadde vært skikkelig koselig det*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...