Gå til innhold

Jeg har truffet min første doler :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

11

• Snoopy_Syttifire

10

• Wulfi

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Håper det går som du vil da! *s* Får du i deg vanlig mat under sendingene eller går det bare på snacks....;-)

Under sendingene så slafser jeg iskrem, middag blir det først når "jeg" er i mål, he he.

Tror ikke vi får se særlig mye til Botero i dag, han er veldig opp og ned og kjører sjelden to gode etapper etter hverandre. Jalabert vil sannsynligvis stikke avgårde relativt tidlig, han sykler for å sikre seg den prikkete trøya. Virenque, som også sikler etter den, henger seg muligens på. Oscar Sevilla har skuffet noe i år, kanskje han smeller til i dag?

Her er forresten profilen:

http://www.eurosport.com/home/pages/L0/S18/E5040/result_Lng0_Spo18_Evt5040_Mtc45559.shtml

Under sendingene så slafser jeg iskrem, middag blir det først når "jeg" er i mål, he he.

Tror ikke vi får se særlig mye til Botero i dag, han er veldig opp og ned og kjører sjelden to gode etapper etter hverandre. Jalabert vil sannsynligvis stikke avgårde relativt tidlig, han sykler for å sikre seg den prikkete trøya. Virenque, som også sikler etter den, henger seg muligens på. Oscar Sevilla har skuffet noe i år, kanskje han smeller til i dag?

Her er forresten profilen:

http://www.eurosport.com/home/pages/L0/S18/E5040/result_Lng0_Spo18_Evt5040_Mtc45559.shtml

Den etappen ser tung ut!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...