Gå til innhold

Amiga, har du fått med deg hvem som..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han var helt rååå i dag! Tråkka i vei oppover fjellsida som om det skulle være en flat tempoetappe. Og så glad som han var da han kom i mål! Det var STORT!

Kom Lance på 2. eller 3.? Mannen så på men jeg spurte ikke, var litt for opptatt med middagen! Hører han er sur fordi de roper dope etter han i Frankrike. :-)

Tro hvordan det går i morgen....

Gjest retvizan

Kom Lance på 2. eller 3.? Mannen så på men jeg spurte ikke, var litt for opptatt med middagen! Hører han er sur fordi de roper dope etter han i Frankrike. :-)

Tro hvordan det går i morgen....

Cowboy Lance kom på 9 plass, 6,41 min. etter Botero, he he. Men han leder jo sammenlagt da, 4,21 min. foran Beloki.

Han er ikke videre begeistra for de tilropa, nei. Ikke noe å si på det, han har aldri testa positivt, mens Virenque, som har en ganske så flyssete fortid, ble hylla som en helt på gårsdagens etappe. Men så går jo touren i Frankrike da.

Cowboy Lance kom på 9 plass, 6,41 min. etter Botero, he he. Men han leder jo sammenlagt da, 4,21 min. foran Beloki.

Han er ikke videre begeistra for de tilropa, nei. Ikke noe å si på det, han har aldri testa positivt, mens Virenque, som har en ganske så flyssete fortid, ble hylla som en helt på gårsdagens etappe. Men så går jo touren i Frankrike da.

Ligger Botero langt bak sammenlagt da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...