Gjest carlina Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Er det mulig å få en oppdatering om hvordan det gikk/går med venninda di som skal gifte seg,men kysser med andre?Fikk inntrykk av at du holdt på å få passet ditt påskrevet,ble det en konfrontasjon eller er de lykkelig gift?Hørtes ut som skikkelig drama og nå vil jeg vite slutten!!! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Bryllupet har ikke vært enda, og jeg har ikke snakket med henne. Er litt skeptisk til å våse mer om dette. Det er så ærlig og så lett å kjenne igjen situasjonen dersom noen kjente skulle lese innlegget. Så jeg får vel i framtiden holde meg til å røpe det ene og det andre om meg selv, uten å involvere andre tredjeparter i galskapen 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Bryllupet har ikke vært enda, og jeg har ikke snakket med henne. Er litt skeptisk til å våse mer om dette. Det er så ærlig og så lett å kjenne igjen situasjonen dersom noen kjente skulle lese innlegget. Så jeg får vel i framtiden holde meg til å røpe det ene og det andre om meg selv, uten å involvere andre tredjeparter i galskapen Ok da skal jeg ikke spørre mer!! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Ok da skal jeg ikke spørre mer!! =o) No problemo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.