Gå til innhold

Svette fra armhulene.... et problem

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 år.

De siste måndene har vært litt værre en de andre. Jeg har temmelig svettet endel under ved armhulene. Dette kan være ganske pinlig.

Under fysisk aktivitet svetter jeg "normalt".

Mens hvis jeg er litt stresset/nervøs ect, svetter jeg plutselig mye mer fra armhulene. Når jeg er hjemme, svetter jeg omtrendt ikke noe. Mens når jeg er på skolen/ute på byen e.l. hender jeg blir temmelig våt under ved armhulene. Dette kan som sagt være temmelig pinlig. Jeg syntes også det er ganske pinlig å snakke med noen om dette. Så derfor lurer jeg på om det er noen vits å oppsøke doktor.

Jeg har ikke prøvd noe som helst enda. Bortsett fra antipersperant deo. Vet ikke om det har gitt noe særlig utslag.

Jeg syntes ikke det lukter noe særlig av svetten, men det kan det hende andre syntes. Jeg beklager at jeg spør om dette,er jo trossalt endel innlegg om svette. Men ingen som jeg føler treffer problemet mitt.

Tror du problemet mitt kan være noe med hormon-endring?

Vennligst svar....

MVH, AJ85...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64687-svette-fra-armhulene-et-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wild-cat

Gå på Vita eller parfymeri og kjøp et produkt som heter Yerka. Det er veldig dyrt, koster 160 kroner, men jeg garanterer at det funker. Det reddet ungdomstiden min. Jeg var sikker på at jeg aldri kunne treffe noen som kunne like meg som svetta både på armer og hender. Men Yerka fikk meg til å slutte med svettingen.

Dette er sikkert et pubertetsproblem. Jeg trodde jeg kom til å svette for resten av livet, men det gjorde jeg ikke. Det ga seg etterhvert som jeg ble eldre.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...