Gå til innhold

Tattoo


MsSophie

Anbefalte innlegg

.....har så lyst på en. En liten sol bak på venstre skulder.

Men så tør jeg liksom ikke da.

Pokker, for en pingle jeg er!

....for det er vondt, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOLOLOL*

Nå begynte jeg å lure ! Gubben kaller seg "Tattoo" når han er innom her.... *ler* Og så skriver du at du har lyst på han ? *knegger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såffi, my girl; Når den pingla Wulfi tør, så tør du!

Pingle ? MEG ???? Hvem faen er det DU tror du er ??? Hæ ? HÆÆÆ? Drittkjerring ! ;-) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Pingle ? MEG ???? Hvem faen er det DU tror du er ??? Hæ ? HÆÆÆ? Drittkjerring ! ;-) *ler*

Du er pingle, ja, he he. ;-)

Stikk avgårde nå, og forsikre Såffi at det ikke gjør det minste vondt. Piss åff keik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gjorde ikke vondt , min andre gjorde jævlig vondt. har en på hver over-arm.

"Jo bedre det er å bli kysset der , jo dessto mer vondt gjør det å bli tatovert der."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første gjorde ikke vondt , min andre gjorde jævlig vondt. har en på hver over-arm.

"Jo bedre det er å bli kysset der , jo dessto mer vondt gjør det å bli tatovert der."

Da vet jeg hvertfall hvor jeg IKKE skal ha en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såffi, my girl; Når den pingla Wulfi tør, så tør du!

Jeg har hatt to fødsler, en uten noe som helst form for smertestillende....så det burde gå....burde det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to fødsler, en uten noe som helst form for smertestillende....så det burde gå....burde det ikke?

DA klarer du det helt fint!!!

YOU GO GIRL !!!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er slettes ikke vondt på skuldra,har en der jeg også..Men sørg for å tenke lenge på hva du vil ha der bak,det er litt kjedelig å ha noe som alle har..Brødhode som jeg var i 98 fikk jeg laget en rose.Angrer ikke ,men ville valgt noe annet i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke vondt på skuldra,har en der jeg også..Men sørg for å tenke lenge på hva du vil ha der bak,det er litt kjedelig å ha noe som alle har..Brødhode som jeg var i 98 fikk jeg laget en rose.Angrer ikke ,men ville valgt noe annet i dag!

Jeg har bestemt meg for en sol av et eller annet slag. Faren er at det bare skal se ut som en blekk-klatt......;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den tatoveringen fin på en gammel rynket hud? (ikke nå altå, men når du blir gammel) Og vil den bli fin i en skulderløs kjole?

Derfor har ikke jeg fått taovering på skuldra.Fordi svaret er nei på begge spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den tatoveringen fin på en gammel rynket hud? (ikke nå altå, men når du blir gammel) Og vil den bli fin i en skulderløs kjole?

Derfor har ikke jeg fått taovering på skuldra.Fordi svaret er nei på begge spørsmålene.

Når jeg får den gamle og rynkete huden går jeg neppe med skuldreløs kjole - så akkurat den problemstillingen er ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg får den gamle og rynkete huden går jeg neppe med skuldreløs kjole - så akkurat den problemstillingen er ikke-eksisterende.

Nei men det var ikke det jeg mente heller. Den skulderløse kjolen går du vel med nå? Og det er ikke mye fint med en tatovering da, Men det er nå din sak.

Bare ikke glem at en tatovering er der for bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det var ikke det jeg mente heller. Den skulderløse kjolen går du vel med nå? Og det er ikke mye fint med en tatovering da, Men det er nå din sak.

Bare ikke glem at en tatovering er der for bestandig.

Tatoveringen trenger nødvendigvis ikke å være der for bestandig hvis man velger den formen som forsvinner etter noen år.

Rent bortsett fra det, så synes jeg tatovering på skuldra faktisk ER fint, ellers så hadde jeg selvfølgelig ikke valgt å ha den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta sånn som går bort etter 5-7 år da? Så slipper du å tenke på hvordan du ser ut som bestemor med tattoo på skuldra :P

Det er vel ikke så vondt heller? Hørte på reklamen på radioen i dag "de smører på en behagelig myk bedøvelseskrem først, så det gjør ikke vondt i det heeele tatt!!!!"

Men uansett er tatoveringer stygt synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen trenger nødvendigvis ikke å være der for bestandig hvis man velger den formen som forsvinner etter noen år.

Rent bortsett fra det, så synes jeg tatovering på skuldra faktisk ER fint, ellers så hadde jeg selvfølgelig ikke valgt å ha den der.

Men da er det jo bare å hoppe i det. Det er neppe så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta sånn som går bort etter 5-7 år da? Så slipper du å tenke på hvordan du ser ut som bestemor med tattoo på skuldra :P

Det er vel ikke så vondt heller? Hørte på reklamen på radioen i dag "de smører på en behagelig myk bedøvelseskrem først, så det gjør ikke vondt i det heeele tatt!!!!"

Men uansett er tatoveringer stygt synes jeg da.

....husker du hva stedet hete som de reklamerte for på radioen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malla

Jeg har 2 tatoveringer,en sommerfugl i nakken og en svart fin sol på ankelen ligner på Anastacia sin.Den på ankelen tok lang tid å lage og var litt vondt ja.

Prøv med en liten tattoo først anbefaler jeg.

Når du blir tatovert kjenner du stikkene veldig godt av og til og ellers så er det en sløv kniv som skjærer i huden liksom.Men ikke vær redd alle syntes det er forskjellig.Ta en passe stor som den jeg har i nakken tok 10 minutter,men den jeg har på ankelen tok 1 time.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...