Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

I helgen klemte jeg tommelfingeren kraftig i en dør rett over det ytterste leddet. Det er fortsatt vondt og jeg har problemer med å bevege det ytterste leddet. Det som er merkelig er at den ikke ble blå eller har hovnet opp! Har fortsatt normal styrke i tommelen. Tror ikke det er brudd, men kan jeg finne ut det selv på en eller annen måte ? Hvis det er en brist, noe som det antakelig er, vil det da gor fint av seg selv ? Hvis leddet er skadet, hva da ?

Bør jeg gå til min fastlege for dette ?

Hilsen en bekymret tommelfinger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64718-klemt-finger-i-d%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke godt ut det der. Men, jeg ville absolutt tatt kontakt med lege, for sikkerhets skyld. Tommelfingeren er tross alt en ganske viktig finger, og det er kjedelig å få problemer med den i etterkant. Kanskje du også kan få noe smertestillende dersom du trenger det?

Lykke til:)

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg kan dessverre ikke gi deg en god vurdering av denne skaden uten å undersøke deg og foreslår at du oppsøker en lege, hvis du føler deg utrygg på situasjonen.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...