Gå til innhold

ikke bra av chlamydia?


Gjest Skytten79

Anbefalte innlegg

Gjest Skytten79

I begynnelsen av septemper fikk jeg påvist chlamydia, etter ca en måned med utflod og blødninger. Etter en Azitromax-kur fikk jeg beskjed om at alt var bra, og jeg var frisk. Jeg hadde fortsatt mye utflod, og begynte å få store smerter i underlivet. Tilbake til legen fikk jeg beskjed om at Chlamydiaen ikke var forsvunnet, og jeg fikk en ny antibiotikakur på 14 dager (dumoxin). I går var jeg ferdig med denne kuren, men har fortsatt smerter i underlivet. Det har riktignok blitt noe bedre, men smertene er der fortsatt. Er jeg fortsatt ikke frisk?

Det er ingen mulighet for at jeg har blitt smittet på ny.

Nå begynner jeg å bli virkelig redd, ettersom denne sykdommen kan føre til sterilitet(?), og jeg fortsatt 2 mnd etter at jeg fikk påvist Chlamydia har smerter. Er det mulighet for at ikke pillene har virket? Hva skal jeg gjøre?

Håper på raskt svar!!!

Hilsen Bekymret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal soke lege paa nytt, evt faa tatt blodprove for aa se om du har en infeksjon av eggelederne som krever en lengre kur, evt henvsing til spesialist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...