Gå til innhold

Elendige legeforhold


tiliti

Anbefalte innlegg

Vesla trenger lege, hun har trøske (blødende, sviende sopp/sår i munnen).

På legekontoret om formiddagen har de allerede delt ut alle "akutt-timene" den dagen. Ring tilbake i morgen klokken 08, eller ring legevakten, dersom du mener det er så akutt. (ungen spiser ikke).

Legevakten kan fortelle at de har et system der de bytter mellom her og en bitteliten kommune noen kilometer utenfor her. Vi har ikke bil, men blir lovet å få refundert taxi, men må være obs på at BOMPENGENE som taxien må betale for å komme seg dit, må betales av oss, de blir ikke refundert. (Det er snakk om 160 kroner).

Vi er rett og slett for blakke til å legge ut dette nå, det er i slutten av måneden og vi teller på knappene.Bestemmer oss for å vente til morgenen etter.

Står opp klokken 08, et par timer tidligere enn vanlig. Ringer legevakten i 1,5 time uten å komme gjennom. Gir opp, tar en kopp kaffe og ringer igjen. Da er klokken 10, det samme som dagen før .. og timene har allerede forsvunnet. Om jeg kan bestille en til dagen etter? Nei, jeg må ringe neste morgen klokken 08 .. eller ta kontakt med legevakten ..

Håpløst!

I morgen tidlig må jeg vel troppe opp på kontoret personlig klokken 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare fortelle at jeg var med venninnen min på Tannlegevakta i Oslo i går. 4 timers ventetid og en dame kom fra Vestmarka ved svenskegrensa fordi ingen andre steder var oppe. Så jenter og gutter, moralen er : få ikke tannverk i fellesferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på legesenteret jeg går på:

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/article.jhtml?articleID=39510

Denne ordningen førte til at jeg ifjor måtte gå med et leggsår i flere uker ekstra, et sår som bare ble verre ettersom tiden gikk.

I år har jeg hatt influensa i mer enn fem uker nå og tanken på å måtte stå utendørs i kø i regnværet i opptil en time, var ikke mye morsom. Men heldigvis hadde de tatt til vettet etter dette oppslaget og sluppet folk inn på venterommet i styrtregnet, så jeg slapp å stå utendørs med feber og hoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på legesenteret jeg går på:

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/article.jhtml?articleID=39510

Denne ordningen førte til at jeg ifjor måtte gå med et leggsår i flere uker ekstra, et sår som bare ble verre ettersom tiden gikk.

I år har jeg hatt influensa i mer enn fem uker nå og tanken på å måtte stå utendørs i kø i regnværet i opptil en time, var ikke mye morsom. Men heldigvis hadde de tatt til vettet etter dette oppslaget og sluppet folk inn på venterommet i styrtregnet, så jeg slapp å stå utendørs med feber og hoste.

Det er det desidert verste jeg har hørt tror jeg. Ville greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...