Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

11

• SierDuDet

9

• Amiga

5

• Melaisa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Bare vent; når broder'n kommer til scenen hvor Fredo nyter båtlivet's gleder, så tipper jeg noia'n slår til for fullt. ;-)

Jupp, da får han nok rimelig angst!

DVD-versjonen jeg har nå er for øvrig ikke den samme som videoversjonen. Den er ikke i kronologisk rekkefølge, altså, den hopper fram og tilbake i tid (i hvertfall Gudfaren del 2), en del små scener er ikke der, mens en del scener jeg ikke har sett før er der.

Merkelig. Jeg tror kanskje at videoversjonen jeg har er en noe spesiell versjon.

Ja Melaisa og Lion klarer ikke la vær, ennå jeg fikk kastet ut alle guttene nesten helt i begynnelsen av historien*s*

Men selve gutten, the boy med stor B, han er igjen. Jeg snakker selvsagt om meeeeeeeeeg! :)

Du da, med Sør sin kropp, du bør ikke si noe! :)

Gjest retvizan

Jupp, da får han nok rimelig angst!

DVD-versjonen jeg har nå er for øvrig ikke den samme som videoversjonen. Den er ikke i kronologisk rekkefølge, altså, den hopper fram og tilbake i tid (i hvertfall Gudfaren del 2), en del små scener er ikke der, mens en del scener jeg ikke har sett før er der.

Merkelig. Jeg tror kanskje at videoversjonen jeg har er en noe spesiell versjon.

Videoversjonen, forresten her må jeg tenke..Ok, jeg har én versjon av Gudfaren 1 & 2 som er opptak fra tv. Så har jeg videopakka, den der svarte eska med tilleggskasett oppi. Den ene versjonen er kronologisk, mens den andre har et tilbakeblikk i 2-en.

Videoversjonen, forresten her må jeg tenke..Ok, jeg har én versjon av Gudfaren 1 & 2 som er opptak fra tv. Så har jeg videopakka, den der svarte eska med tilleggskasett oppi. Den ene versjonen er kronologisk, mens den andre har et tilbakeblikk i 2-en.

Stemmer. Da har du den samme videopakka som jeg har.

Men for meg som har sett filmene så mange ganger så ser jeg forskjeller. Nå er jeg jo ikke ferdig med 2'ern enda, så det er mulig at noen av de scenene jeg savner vil dukke opp, men jeg har allerede sett et par scener i denne utgaven som ikke er med i den kronologiske..

Merkelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...