Gå til innhold

Nå er jeg så lei...


Gjest Karizza

Anbefalte innlegg

Gjest Karizza

det er en eller annen som driver å bruker navnet mitt her... ser tråden her ganske langt nede, "dyretragedie".. det er overhodet ikke jeg som har skrevet den...

det må være en person som jeg kjenner veldig godt, eller som kjenner meg godt, for han/hun vet mye om meg..

foir å rette opp feilen på det innlegget.. "dyretragedien" var ganske godt påsmurt. greit nok, jeg jobber som avløser, og begynte i et nytt fjøs for nooen uker siden. der var seks kalver, som var blitt veldig dårlig fôret av han forrige.. men det var ikke fare for at de kunne dø.. den ene døde to dager etter at jeg kom dit, men det var fordi den var veldig svak fra fødselen av...

navnet mitt har blitt missbrukt så mange ganger før også, og det irriterer meg like mye hver gang. jeg prøver å ikke la meg affisere, men det er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest passordregistrert nick

Ingen andre kan bruke nicket ditt når du har registrert det.

Hvordan kan noen vite så mye om deg og samtidig nicket ditt?

Er du sikker på at du ikke synes det er så ille at du satt og lot dyret dø mens du prøvde å mate det, i stedet for å kontakte veterinæren, (som alle spurte deg om hvorfor du ikke gjorde?)

Og at du derfor sier at det var noen andre som skrev innlegget?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1257057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jepp jeg tror heller ikke det var noen andre enn du som har skrevet det innlegget,alt for omfattende til at noen andre gidder....og ja jeg er mega kynisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless

Testa for morro skyld: nicket Karizza kan kun brukes av _en_ person - altså det går ikke an å misbruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandex

Testa for morro skyld: nicket Karizza kan kun brukes av _en_ person - altså det går ikke an å misbruke det.