Gå til innhold

Nå er jeg så lei...


Gjest Karizza

Anbefalte innlegg

Gjest Karizza

det er en eller annen som driver å bruker navnet mitt her... ser tråden her ganske langt nede, "dyretragedie".. det er overhodet ikke jeg som har skrevet den...

det må være en person som jeg kjenner veldig godt, eller som kjenner meg godt, for han/hun vet mye om meg..

foir å rette opp feilen på det innlegget.. "dyretragedien" var ganske godt påsmurt. greit nok, jeg jobber som avløser, og begynte i et nytt fjøs for nooen uker siden. der var seks kalver, som var blitt veldig dårlig fôret av han forrige.. men det var ikke fare for at de kunne dø.. den ene døde to dager etter at jeg kom dit, men det var fordi den var veldig svak fra fødselen av...

navnet mitt har blitt missbrukt så mange ganger før også, og det irriterer meg like mye hver gang. jeg prøver å ikke la meg affisere, men det er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest passordregistrert nick

Ingen andre kan bruke nicket ditt når du har registrert det.

Hvordan kan noen vite så mye om deg og samtidig nicket ditt?

Er du sikker på at du ikke synes det er så ille at du satt og lot dyret dø mens du prøvde å mate det, i stedet for å kontakte veterinæren, (som alle spurte deg om hvorfor du ikke gjorde?)

Og at du derfor sier at det var noen andre som skrev innlegget?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1257057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jepp jeg tror heller ikke det var noen andre enn du som har skrevet det innlegget,alt for omfattende til at noen andre gidder....og ja jeg er mega kynisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless

Testa for morro skyld: nicket Karizza kan kun brukes av _en_ person - altså det går ikke an å misbruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandex

Testa for morro skyld: nicket Karizza kan kun brukes av _en_ person - altså det går ikke an å misbruke det.

PS: Innlegget var skrevet med liten k - ikke med stor K som i dette innlegget...

Så - det kan jo hende hun snakker sant, da, sjø..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa for morro skyld: nicket Karizza kan kun brukes av _en_ person - altså det går ikke an å misbruke det.

sorry.. det var visst reservert det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Innlegget du sikter til er skrevet fra samme brukernavn som du skriver fra her. Deler du maskin med andre? Har du oppbevart passordet slik at andre kan finne det? Eller har du satt maskinen til å "huske" passordet?

Anbefaler deg å bytte passord og da til ett som inneholder tall, og både store og små bokstaver. Dessuten bør du ikke la maskinen "huske" passordet, særlig hvis det er flere som også bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du er feig

Innlegget du sikter til er skrevet fra samme brukernavn som du skriver fra her. Deler du maskin med andre? Har du oppbevart passordet slik at andre kan finne det? Eller har du satt maskinen til å "huske" passordet?

Anbefaler deg å bytte passord og da til ett som inneholder tall, og både store og små bokstaver. Dessuten bør du ikke la maskinen "huske" passordet, særlig hvis det er flere som også bruker den.

Gi deg, Karizza. Innlegget lenger ned er skrevet på akkurat samme måte som du skriver. Her nytter det ikke å ro seg unna. Du gjorde en utilgivelig feil ved å ikke kontakte veterinæren (regnet med at du ikke gjorde det, siden du ikke svarte på det spørsmålet), og det må du leve med. Men være tøff nok til å stå for det du har gjort (og skrevet) istedefor å prøve å ro deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Innlegget var skrevet med liten k - ikke med stor K som i dette innlegget...

Så - det kan jo hende hun snakker sant, da, sjø..

:o)

Brukernavnene er vel ikke case-sensitive her?

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...