Gå til innhold

rar mens


skytte77

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg håper du kan hjelpe meg. Denne gangen var ikke mensen min helt normal. Jeg går på p-pille og har til vanlig regelmessig mens, men denne gangen var den mørk brun,blodet såg nesten svart ut og der var lite "friskt" blod. Det var også mye mindre enn vanlig, og nesten ikke blødning om natten (noe som jeg som regel har de to første nettene).

Hva kan dette være? Kan jeg være gravid? Kan det ha noe med pillen å gjøre? Jeg skal egentlig begynne på nytt brett imorgen, men synes du jeg bør vente til jeg har vært hos en lege? Er på ferie nå og får ikke gått til lege før om en uke....er avhengig av pillen som prevensjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det betyr ikke noe hva farge blodet har og det er vanlig med liten blodning paa p-pille. For en sikkerhets skyld bor du ta en graviditetstest,. Er den negativ, kan du bare fortsette med pillen uten aa gaa til lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...