kie Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 retz har litt suspekte kontakter, vet du.. ;o) Ellers er det ikke jeg som har laget sida slik den ser ut nå - det er et ferdig oppsett fra de som leverer forumformen. Og det er kie som er ildsjelen som har dratt det i gang! Rett skal være rett. ;o) Ja! *snøft* ;-) 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Ja! *snøft* ;-) Såså.. *klappe på ryggen* PM på FulltHus! 0 Siter
Solsikke Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 retz har litt suspekte kontakter, vet du.. ;o) Ellers er det ikke jeg som har laget sida slik den ser ut nå - det er et ferdig oppsett fra de som leverer forumformen. Og det er kie som er ildsjelen som har dratt det i gang! Rett skal være rett. ;o) hehe er det du som er bølla på foreldreforum også birdie:o) 0 Siter
birdie Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 hehe er det du som er bølla på foreldreforum også birdie:o) Ja, jeg har for vane å bruke ulike nick her på DOL - not. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Skrevet 24. juli 2002 hehe er det du som er bølla på foreldreforum også birdie:o) LOL!!!.. birdie er da elsket på foreldreforum.. 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 LOL!!!.. birdie er da elsket på foreldreforum.. Tja, stort sett jaffal. Þ 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Ja, jeg har for vane å bruke ulike nick her på DOL - not. Måtte jo spørre da vet du:o) Håper du ikke ble alt for fornærmet da*s* Det var i alle fall ikke ment som noen fornærmelse. 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 LOL!!!.. birdie er da elsket på foreldreforum.. Ja er ikke noe vondt i Birdie:o) Hun er i alle fall svært flink til å skjule det om hun har ei lita bølle boende hos seg. Men nå roper sengen svært høyt så jeg tror det er best å adlyde. 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Måtte jo spørre da vet du:o) Håper du ikke ble alt for fornærmet da*s* Det var i alle fall ikke ment som noen fornærmelse. Skal tenke litt på det. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Tja, stort sett jaffal. Þ du er da virkelig en av de mest fornuftigste der inne! (jeg kommer naturligvis til å nekte blankt på at jeg har sagt dette ..ved en konfrontasjon!) 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 du er da virkelig en av de mest fornuftigste der inne! (jeg kommer naturligvis til å nekte blankt på at jeg har sagt dette ..ved en konfrontasjon!) Så det ikke en gang, jeg. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Ja er ikke noe vondt i Birdie:o) Hun er i alle fall svært flink til å skjule det om hun har ei lita bølle boende hos seg. Men nå roper sengen svært høyt så jeg tror det er best å adlyde. du har misforstått. Birdie er en desidert stor bølle,- det er det som er så flott med henne. mini bøller har jeg liten sans for 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Skal tenke litt på det. LOL! ynsjyll 0 Siter
Melaisa Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Hva slags kommaregel var det der, 'a?? *hinter diskret til Melis* Enig, bird. Helt uhørt. Ta fra henne noen stjerner på FU. 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Enig, bird. Helt uhørt. Ta fra henne noen stjerner på FU. FU?? *fnise* Skal drøfte det med kie. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 *slenge over en godbit* )))))))))))))))))))))))) 0 Siter
Melaisa Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 FU?? *fnise* Skal drøfte det med kie. alt for å ikke virke for overlegen. *Gjeeeesp* Så innrømmer jeg det da. Jeg er kjempetrøtt. Men jeg venter altså på at brødene skal steke ferdig. Såh. 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 alt for å ikke virke for overlegen. *Gjeeeesp* Så innrømmer jeg det da. Jeg er kjempetrøtt. Men jeg venter altså på at brødene skal steke ferdig. Såh. Ok. Sy en bæreslynge til meg i mellomtiden? *hundeblikk* 0 Siter
Melaisa Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Ok. Sy en bæreslynge til meg i mellomtiden? *hundeblikk* Bæreslynge? Du, jeg har en hemmelig link på hjemmesiden min. Lion som kakler. Interessert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.