Gå til innhold

Anti-bukse kropp


Gjest Bukselukse

Anbefalte innlegg

Gjest Bukselukse

Skulle ut og kjøpe bukse i dag, men var søren meg ikke lett!! Har en sånn anti-bukse-kropp de luxe..

Bena er korte, rumpa stikker ut, og avstanden mellom skrittet og navlen er unormalt lang..

Umulig å finne bukse som passer. Har funnet ut at ola-bukser gjør vondt værre. Noen som har tips om hva slags snitt/farger som passer meg? Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lik kropp som deg, men jeg finner heller ikke bukser. Mitt problem er at jeg har korte ben, og et veldig kort liv. Så alle bukser blir alt for lange, som regel for stor over baken og havner langt over navlen.

Så jeg heller mer og mer mot å bli et skjørtmenneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, særlig..

Høres ut som du rett og slett har en trange skjørt-kropp;-)

Trange skjørtkropp? Med rumpe som stikker ut og korte bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du satse på stretch hoftebukser. Buksebein kan man alltids klippe av og legge opp.

Det er verre for oss som ikke finner lange nok bukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Du kan legge opp bena på buksene. Siden avstanden mellom skrittet og navlen din er unormalt langt, så finn bukser med høyt snitt. Og det er helt normalt at rumpa stikker ut, den skal det ;)

Hvis du finner en bukse som du liker svært godt, så undersøk om butikken har den i flere farger, slik at du kan kjøpe to. Eventuelt rett og slett kjøpe to helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hehe, kjenner meg igjen. JEG har en anti-kjole-kropp. Jeg MÅ ha todelte antrekk for å se ok ut. Det er fordi jeg er bred over hoftene og kort i livet, så alle kjoler henger på hoftene med mye løst stoff hengende over. Ser teit ut.

Vanlige konfeksjonsstørrelser blir sydd etter 'gjennomsnittskroppen'.

Passer ikke alle. Tror jeg må få sydd meg klær snart.

I tillegg har jeg kraftige legger og overarmer. Hender faktisk at ermene i korte overdeler er for stramme. Festlig.

Nå er jeg tjukk, men det var slik når jeg veide 20 kilo mindre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...