Gå til innhold

noe som tar knekken på popups?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ganske lei

www.opera.com

Opera har jeg prøvd, men likte det ikke. Synes det er noe dritt. Jeg har skjønt at du elsker Opera, og at du nå sikkert kommer med et langt innlegg hvor du blandt annet spør hva jeg ikke er fornøyd med.

Men da må du vente lenge på svar, for nå reiser jeg på 3 ukers ferie! Tjohei!

PopNot er et veldig godt program, og jeg er svært fornøyd med det.

Ulempen er at det bare holder i 15 dager, og etter det så må man bestille det for å kunne fortsette å bruke det.

Det går ikke å installere det gang på gang, noe jeg trodde.

Jeg kjøpte det uansett i går for $ 19.95, og jeg mener utvilsomt at det er verdt de pengene.

http://www.hdsoft.com/popnot/

Jeg hadde litt problemer med å få tastet inn koden jeg fikk tilsendt i går, og de var svært hjelpsomme på mail. De svarte meg iløpet av 10 min de tre gangene jeg mailet med dem, så de virker veldig seriøse.

Annonse

Opera har jeg prøvd, men likte det ikke. Synes det er noe dritt. Jeg har skjønt at du elsker Opera, og at du nå sikkert kommer med et langt innlegg hvor du blandt annet spør hva jeg ikke er fornøyd med.

Da tar du feil gitt - for jeg driter faktisk i hvilken nettleser du bruker :)

Hehe, det var da også noe å bli sur for.. Kanskje du burde spesifisert i spørsmålet ditt at du ville ha et program som stoppet popups, bortsett fra det-og-det programmet? Legg gjerne ved en advarsel også om at du vil ta det som en fornærmelse om noen tipser deg om et program du ikke liker, selv om du ikke har nevnt programmet i spørsmålet ditt.

Foreslår en "Hei, takk for tipset, men jeg har prøvd programmet og det var ikke noe for meg" neste gang :) Folk som prøver å hjelpe deg er ikke nødvendigvis tankelesere, vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...