flisa Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Det er noe så "trygt" over deg :-) Ikke vet jeg, men i alle fall har du aldri røpet noe om hvem du er - enda vet vi at du er morsom, seriøs og klok. Du er vel den eneste Doler jeg vet om som virkelig ER anonym - uten at det er truende på noen måte......men det kan jo hende at det bare er MEG som føler det sånn :-) hehe - dette ble litt rart.. men var godt ment! :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Jeg henger meg på deg der flisa, den samme tanken har slått meg mang en gang! 0 Siter
naiv Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Takk for det. Men det synes du sannsynligvis FØR du har lest mine siste innlegg :-)) (jeg leste meldingen din akkurat nå) 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Takk for det. Men det synes du sannsynligvis FØR du har lest mine siste innlegg :-)) (jeg leste meldingen din akkurat nå) ...og nå har jeg skumma over dine siste innlegg, mitt inntrykk av deg står fast! :-) ja, boblebad ER Harry! hehe 0 Siter
musikeren Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Takk for det. Men det synes du sannsynligvis FØR du har lest mine siste innlegg :-)) (jeg leste meldingen din akkurat nå) JEG veit selvfølgelig alt om deg naiv;-) Men jeg sier ingenting. Ikke om de fantasiene som er litt på kanten heller;-) 0 Siter
naiv Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 JEG veit selvfølgelig alt om deg naiv;-) Men jeg sier ingenting. Ikke om de fantasiene som er litt på kanten heller;-) Flott! Hadde du vært en av brødrene mine, så hadde du vært yndlingsbroren min :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Flott! Hadde du vært en av brødrene mine, så hadde du vært yndlingsbroren min :-) Hehe, det var ikke dårlig. Ditto:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.