flisa Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 ..jeg henger litt etter her, dårlig DOL'er - det er det jeg er - eller for gammel kanskje? Solsikke: GRATULERER MED DAGEN! :-))) Kie: GRATULERER MED SKOLEN! *puh!* :-) 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Og meg da ? Hæ ? HÆ ? GRATTIS!!!!! (sikkert en bursdag det også.....) *pes* -nå har jeg visst gjort det! :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 GRATTIS!!!!! (sikkert en bursdag det også.....) *pes* -nå har jeg visst gjort det! :-) Selvsagt har jeg ikke hatt bursdag ! Man er da skorpion må vite !!!!! Jeg vil grauleres med: Ny campingvogn (henter på søndag) OG: 5 års bryllupsdag den 19 juli Og navnedagen som var den...øh....eh..... javel , glem navnedagen dah...*ler* 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Selvsagt har jeg ikke hatt bursdag ! Man er da skorpion må vite !!!!! Jeg vil grauleres med: Ny campingvogn (henter på søndag) OG: 5 års bryllupsdag den 19 juli Og navnedagen som var den...øh....eh..... javel , glem navnedagen dah...*ler* husk at du skal sende bilde av den gamle vogna OG den nye vogna ! :-O) 0 Siter
Wulfi Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 husk at du skal sende bilde av den gamle vogna OG den nye vogna ! :-O) Hva er adressa di ? Har bare bilde av den gamle foreløbig MED det flotte forteltet vårt ! 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Takk flisa:o) Bedre sent enn aldri*s* Å du flisa, du kanke være dårlig doler vetdu:o) Skjerpe seg!!! 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Hva er adressa di ? Har bare bilde av den gamle foreløbig MED det flotte forteltet vårt ! [email protected] og jeg kvitterer da med de bildene du maser om! *s* 0 Siter
Wulfi Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 [email protected] og jeg kvitterer da med de bildene du maser om! *s* Eh...Så nå nettopp at vogna faktisk ikke vises på bildene ,men forteltet ser kuult ut , så jeg sender det jeg :-) 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Eh...Så nå nettopp at vogna faktisk ikke vises på bildene ,men forteltet ser kuult ut , så jeg sender det jeg :-) *lol* takk for titten! ...mail er returnert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.