Gå til innhold

Øyafestivalen og Nancy Sinatra


veslo

Anbefalte innlegg

Skal vere i Oslo under Øyafestivalen i år, og veit i alle fall at eg skal få med meg Kaizers, men ellers er eg usikker.

Nancy Sinatra blir jo rekna som eit "scoop" ifølge festivalens eigne nettsider. Kva slags artist er dette? Er hennes konsert å anbefale?

Er det nokre andre artistar eg absolutt bør få med meg??

*glede seg til festival*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er adressen til nettsiden deres og når er festivalen?

Jeg har nemlig ingen aning om hvor denne jævla øya her, men jeg mistenker at det er kalvøya som har skiftet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er adressen til nettsiden deres og når er festivalen?

Jeg har nemlig ingen aning om hvor denne jævla øya her, men jeg mistenker at det er kalvøya som har skiftet navn?

Det er gamle Kalvøya-festivalen, ja. Adressa til sida er www.oyafestivalen.no. eller com. Hugsar ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Det er gamle Kalvøya-festivalen, ja. Adressa til sida er www.oyafestivalen.no. eller com. Hugsar ikkje.

På nettsiden finner du info om Nancy Sinatra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er gamle Kalvøya-festivalen, ja. Adressa til sida er www.oyafestivalen.no. eller com. Hugsar ikkje.

Jeg kommer ikke inn på siden, men datoen er?

Kalvøya er jo rett borti her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nancy synger såkalt easylistening musikk i grenseland mellom vise og country og pop, eller noe sånt. ;o) Hun var stoooor på 60- og 70-tallet, og den desidert største hiten var vel "These boots are made for walking" (and that's just what they'll do - One of these days these boots are gonna walk all over you). Hun hadde vel også en versjon av "Something stupid" - sist utgitt av Robby Williams og Nicole Kidman.

Typisk Nancy Sinatra-sound er damestemme som synger med en mannsstemme som syngesnakker "i stereo" (han hun oftest brukte heter Lee Hazelwood, han var også produsenten hennes).

Sjekk ut denne! http://www.nancysinatra.com

At de betegner det som et scoop at hun kommer til festivalen er vel først og fremst pga. den utrolige stjernestatusen hun hadde back then. I dag betyr hun vel lite eller ingenting for popindustrien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...