Gå til innhold

Flere som har hatt ferie og blitt tatt opp på skole?


Nyco

Anbefalte innlegg

Takk for sist alle sammen!

Har vært på ferie, tre nydelige uker i nord :0)

Fikk beskjed av samordna opptak her om dagen, kommer ikke inn! Dyskalkuli er ikke runnlag for å søke på særskilte vilkår sier dem!

T U L L I N G E R !!!!!!!

Jeg forfølger saken videre og de som er interessert her får bare følge med ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på, Nyco!

Jeg har hverken hatt ferie (er jo hjemme hele tida) eller søkt på noen skole, men i morra skrives jeg inn på sjukehuset for å få lillebroren til Adrian - på mandag skal jeg til pers! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, Nyco!

Jeg har hverken hatt ferie (er jo hjemme hele tida) eller søkt på noen skole, men i morra skrives jeg inn på sjukehuset for å få lillebroren til Adrian - på mandag skal jeg til pers! :o))

Har du fått innvilget snitt?!

I så fall kjempeflott :0) Krysser fingrene og gleder meg til å høre hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått innvilget snitt?!

I så fall kjempeflott :0) Krysser fingrene og gleder meg til å høre hvordan det gikk!

Jepp, det var ikke noen diskusjon en gang! Nesten antiklimaks, vet du - jeg hadde jo forberedet DEN argumentrekka.. ;o)

Nå er jeg nettopp tilbake fra innskrivinga; har fått permisjon til søndagskvelden. I nitida mandagsmorran får vi fohåpentligvis høre de første, liflige små skrikene..! (begynner endelig å ta inn over meg hva som skal skje..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var ikke noen diskusjon en gang! Nesten antiklimaks, vet du - jeg hadde jo forberedet DEN argumentrekka.. ;o)

Nå er jeg nettopp tilbake fra innskrivinga; har fått permisjon til søndagskvelden. I nitida mandagsmorran får vi fohåpentligvis høre de første, liflige små skrikene..! (begynner endelig å ta inn over meg hva som skal skje..)

..og alle Dol-tantene gleder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...