Gå til innhold

Jeg er så sliten.


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Har jobbet 4 dager etter ferien og er helt ferdig når jeg kommer fra jobb. Det er mye å gjøre på arbeid, det går i ett fra man kommer om morgenen og til man går hjem.

Jeg var dønn sliten når jeg gikk ut i ferie og føler ikke at jeg er utkvilt nu heller. Føler meg som ei pyse. Andre jobber jo helstilling og ser kvikke og utkvilte ut. Jeg jobber 75% og holder på å dø for tiden. Jobbet like mye og av og til mere tidligere, og det gikk fint.

Har plagdes med ei vond hodte i 3-4 år, med smerter hele tiden. Mente selv at jeg hadde vennet meg til disse smertene. Men jeg vet sannelig ikke. Og nu tror legen at jeg har en prolaps, skal på CT. *sukk*

Vil ikke ha det slik. Jeg vil sprudle av overskudd og glede. Ikke være trøtt og sliten og ha vondt overalt.

Er det slik alderdommen skal bli? Eller er tiden inne for å se seg om etter et annet yrke? Men hvem vil ha en halvgammel berte, i begynnende overgangsalder, med vond hofte og mulig prolaps?

Og hvorfor vinner jeg ikke i lotto????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Lotto kan du bare glemme ;o)

Alle føler vi oss slitne til tider selv om vi får hvilt oss. Evige smerter tærer på humøret og igjen energien, så du skal se det blir bedre når legene finner ut hva det er og kan behandle deg.

Det er visst "in" med halvgamle og gamle folk i arbeidslivet igjen. Så søk etter en annen jobb hvis du ikke trives helt lengre.

Lykket til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotto kan du bare glemme ;o)

Alle føler vi oss slitne til tider selv om vi får hvilt oss. Evige smerter tærer på humøret og igjen energien, så du skal se det blir bedre når legene finner ut hva det er og kan behandle deg.

Det er visst "in" med halvgamle og gamle folk i arbeidslivet igjen. Så søk etter en annen jobb hvis du ikke trives helt lengre.

Lykket til!

Har du noen gang vært hos legen og han har funnet ut hva det feiler deg uten at du har fortalt ham/henne det først?

Ble faktisk litt nysgjerrig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Har du noen gang vært hos legen og han har funnet ut hva det feiler deg uten at du har fortalt ham/henne det først?

Ble faktisk litt nysgjerrig på det.

Ja, det har hendt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jer er ikke engang ferdig med ferien enda.

Yrket vårt tar knekken på helsa vår, og hvis det kan være til trøst så sliter jeg med et vondt kne, som sannsynligvis kommer av løft samtidig med vridning.

Jeg vil også vinne i lotta ;-)))) Masse penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...