Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan
Skrevet

Skal du ikke spørre hvordan det går med Thor?

Snuppa & co har endelig gitt livstegn fra seg, de tok ferja fra Strømstad tidligere i dag, og er nå på vei til Stavanger.

Skrevet

Jeg følger da med med på Thor jeg :-))) Syns han var onntli flink i dag. :-)

Jeg har da snakka med Lillebror & Snuppa jeg dah... :-)

Nå er vi HELT ferdig !!! Har til og med fått en liten trapp så man kommer seg opp uten å gå inn først. :-)))

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg følger da med med på Thor jeg :-))) Syns han var onntli flink i dag. :-)

Jeg har da snakka med Lillebror & Snuppa jeg dah... :-)

Nå er vi HELT ferdig !!! Har til og med fått en liten trapp så man kommer seg opp uten å gå inn først. :-)))

GRRRRR!

Får nettopp sms fra P: Kan du finne nummeret til Falken?

Så blir jeg litt forfjamsa og redd da, vettu. Tar et søk på google med skjelvende fingre og finner ei side med tlf nr. Ringer P og spør hva som ha skjedd, og så er det bare TULL!

Skrevet

GRRRRR!

Får nettopp sms fra P: Kan du finne nummeret til Falken?

Så blir jeg litt forfjamsa og redd da, vettu. Tar et søk på google med skjelvende fingre og finner ei side med tlf nr. Ringer P og spør hva som ha skjedd, og så er det bare TULL!

Gikk du på den ??????? Herreguud , den er da trollgammal !!!! Jeg og Heidi gjorde det samme da vi sku på det sprangstevnet. Kjørte Audien ,og sendte mld til Alf...*ler* men HAN gikk ikke på DEN asså !!!! *ler*

Gjest retvizan
Skrevet

Gikk du på den ??????? Herreguud , den er da trollgammal !!!! Jeg og Heidi gjorde det samme da vi sku på det sprangstevnet. Kjørte Audien ,og sendte mld til Alf...*ler* men HAN gikk ikke på DEN asså !!!! *ler*

*Grmpf*

Skrevet

*Grmpf*

Hva får vi til middag i mårra ? Og når klokka slutter TdF ?

Gjest retvizan
Skrevet

Hva får vi til middag i mårra ? Og når klokka slutter TdF ?

TdF sendinga slutter 17.45, så det blir ikke middag før i 19 - 19.30 tida.

Marinerte lammekoteletter med fløtegratinerte poteter, ratatouille, hvitløksmør og baguetter.

Skrevet

TdF sendinga slutter 17.45, så det blir ikke middag før i 19 - 19.30 tida.

Marinerte lammekoteletter med fløtegratinerte poteter, ratatouille, hvitløksmør og baguetter.

Hmmmm.... Ingen gåselever ? Russisk kaviar ? Nei ,nei... Hva hadde jeg forventet meg. *sukk*

Gjest retvizan
Skrevet

Hmmmm.... Ingen gåselever ? Russisk kaviar ? Nei ,nei... Hva hadde jeg forventet meg. *sukk*

Kotelettene er allerede spist. Det blir katt.

Skrevet

Kotelettene er allerede spist. Det blir katt.

Javisst ja....

Skrevet

Din mor er kjip...

Skrevet

Din mor er kjip...

Ja , DER sa du det !!! *ler* Hun er mer opp tatt av han der Kelme ,enn å gi unga sine onntli mat !!! *Hulker sultent*

Skrevet

Ja , DER sa du det !!! *ler* Hun er mer opp tatt av han der Kelme ,enn å gi unga sine onntli mat !!! *Hulker sultent*

Så så.. kommer ikke disse syklistene snart i mål da?

Da vanker det nok mange go'biter.

Skrevet

Så så.. kommer ikke disse syklistene snart i mål da?

Da vanker det nok mange go'biter.

La oss håpe det :-)

Skrevet

Javisst ja....

Etter å ha servert deg katten, så slipper hun problemet med en spyende katt i bilen på vei til hytta.

Skrevet

Etter å ha servert deg katten, så slipper hun problemet med en spyende katt i bilen på vei til hytta.

Tror du en spyende ulv er bedre ? *ler*

Skrevet

Etter å ha spist katta blir du nok ikke helt god ;-))

Gjest retvizan
Skrevet

Jepp. Spyende Ulv spyr i egen bil.

Skrevet

Jepp. Spyende Ulv spyr i egen bil.

Sku nok kravla meg inn i Fiesta`n din før det kom opp... Kan du banne på :-)

Spurte du I om han der Kurt H ? *grue seg*

Gjest retvizan
Skrevet

Sku nok kravla meg inn i Fiesta`n din før det kom opp... Kan du banne på :-)

Spurte du I om han der Kurt H ? *grue seg*

Har ikke spurt ennå, skal gjøre det når jeg snakker med henne neste gang.

Hva gjør du oppe så seint? Går inn og ut av altandøra? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...