Gå til innhold

Jeg har flyskrekk


Gjest Sommarfugl

Anbefalte innlegg

Gjest Sommarfugl

Nå skal det skje igjen,- jeg skal ut og fly. Liker det ikke, men kan jo ikke isolere meg i Bergen hele sommeren heller. Har så grådig flyskrekk, nesten slik som Mette-Merit. Noen som kan komme med noen trøstende ord? Om god sikkerhet, at det bare er 1 pr mrd fly som krasjer eller noe slikt... Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om trøstende ord hjelper så mye, kanskje det er bedre om du får litt hjelp før du drar? Hvis du forteller flyvertinnen at du har flyskrekk kan de sitte hos deg og prate og forklare hva lyder er (mange blir mistenksomme og tror vanlige lyder er tegn på noe galt). Det er i allefall veldig trygt å fly, spesielt med norske flyselskap. Det er faktisk større sjanse for at noe skjer i bilen på vei til flyplassen enn at noe skjer under flyturen. Kanskje det hjelper om du har noe å gjøre underveis? Høre på musikk, lese en bok, løse kryssord osv?

Jeg er ikke spesielt glad i å fly jeg heller, men jeg vil ikke betegne det som flyskrekk i og med at jeg flyr hele tiden uten at det ødelegger for meg. Men jeg liker ikke at de tar av, og ser ikke ut av vinduet hvis jeg kan unngå det. Jeg liker ikke lyder jeg ikke kjenner, men jeg har fløyet så mye at jeg etterhvert har fått med meg at det meste er normalt. Jeg reiser stort sett alltid alene så jeg kan ikke prate med noen heller, men prøver å lese eller ha noe annet å gjøre og jeg flyr alltid med flyselskap jeg stoler på. Lykke til, det går sikkert veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Kjære sommarfugl

Det kommer til å gå så bra, du kan stole på menn i uniform.

Og skulle det mot formodning bli en utforkjøring så har du jo vinger :-)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansene for at du blir overfalt av en naken og PCP-dopa Sør og et kobbel steine rastafaris er etter mine beregninger omtrent dobbelt så stor.

Have a nice flight

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også redd for å fly, dersom statistikk kan trøste deg, kan du gå innom siden:

http:www.amigoingdown.com

Den har hjulpet meg noen ganger!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men amigoingdown er ikke det det engang var! Før kunne du skrive hvor du skulle reise fra og til, og med hvilket flyselskap, og så fikk du vite risikoen for å dø på den flighten!

Nå er dey noe helt annet!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...